سلامتی و پزشکی

در انتخاب کفش مناسب کودک چه نکاتی مهم هستند؟

همه ما از اهمیت انتخاب کفش مناسب برای بچه ها آگاه هستیم. خرید کفش بچگانه می تواند بسیار سخت باشد. اغلب گزینه های بسیار زیادی برای کفش مناسب عید کودک پیش روی شما وجود دارند که انتخاب را سخت تر می کنند اما در کنار آن، باید به نکات مهم هنگام خرید کفش کودک هم...

12 اسفند 1402

سه نفر از اعضای خانواده اسکندر مقدونی در مقبره هایی در یونان دفن شده اند

ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، سه نفر از اعضای خانواده اسکندر مقدونی در مقبره هایی در یونان دفن شده اند.

2 اسفند 1402

چگونه بعضی افراد از سقوط از ارتفاعات بالا جان سالم به در می برند؟

زومیت نوشت: از دیدگاه پزشکی، زنده ماندن پس از سقوط از ارتفاع زیاد بعید است، اما غیرممکن نیست. چرا بعضی افراد از ارتفاعات بالا سقوط می نمایند، اما زنده می مانند؟

20 شهریور 1402

لطایف الطوایف؛ سریالی که بعد 30 سال هنوز توقیف است!

ایرج طهماسب نزدیک به 40 سال است که در تلویزیون و سینما، برای مخاطب کودک و بزرگسال، فیلم ها و برنامه های تلویزیون متعددی را ساخته و در بسیاری دیگر حضور داشته است. هم بچه ها و هم بزرگسالان هرکدام به واسطه برخی آثار وی، مخاطبش بوده اند.

12 شهریور 1402

ببینید ، جسد انسان ها در این هواپیما زیر پای شما هستند! ، نمایی از بارهای عجیب در هواپیما؛ از حمل اسب تا جسد انسان!

یک خلبان از کار کردن در هواپیما باری می گوید: پرواز در هواپیماهای باری را ترجیح می دهد، زیرا جعبه ها شکایت نمی نمایند.

28 تیر 1402

چرا در ریشه موی سر احساس درد می کنیم؟

فرقی نمی کند که شما یک فرد معمولی باشید یا شخصی که صفر تا صد آرایشگری را گذرانده، احتمالا پیش آمده که که زمانی که مویتان کشیده می گردد یا حتی کارهای ساده ای مثل شانه زدن مو را انجام می دهید حس درد در موهایتان و در واقع در پوست سر و ریشه مویتان داشته باشید....

12 تیر 1402

لمینت دندان یا کامپوزیت دندان؟ کدام روش اصلاح طرح لبخند را انتخاب کنیم؟

اصلاحات زیبایی در هر زمینه ای پیشرفت زیادی نسبت به گذشته داشته است. به همین علت هم باعث شده در زمینه دندانپزشکی هم متخصصانی صرفا جهت زیبایی دندان ها فعالیت نمایند. به عمل زیباسازی دندان اصلاح طرح لبخند گفته می گردد.

14 خرداد 1402

6 خوراکی خوشمزه و مفید بهاری

خوراکی های بهاری شامل طیف وسیعی از سبزیجات و میوه ها هستند که مصرف آنها در یک رژیم غذایی سالم لازم است؛ چرا که این مواد غذایی به مرور سیستم ایمنی و دستگاه گوارش را پاکسازی می نمایند و ما را در برابر بیماری ها مقاوم می سازند.

31 فروردین 1402

اگر ورزش نمی کنید با این روش از مرگ زودرس در امان باشید

متخصصان ژاپنی در دانشگاه کیوتو معتقدند که برداشتن 8000 قدم فقط یک تا دو روز در هفته، همچنان با کاهش قابل توجه مرگ ومیر ناشی از همه بیماری ها همراه است.

18 فروردین 1402

درمان فوری یبوست ، برای درمان یبوست چه بخوریم

مصرف خرما برای برطرف یبوست و درمان آن، بسیار کاربرد دارد. در ادامه با درمان فوری یبوست آشنا می شوید.

15 فروردین 1402

برای کسب اطلاعات دارویی در روزهای نوروز با این شماره تماس بگیرید

مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اعلام این که داروخانه مرکزی هلال احمر در تمام تعطیلات دایر است، گفت: بیماران می توانند برای کسب اطلاعات دارویی در روزهای نوروز با شماره 41651 تماس بگیرند.

1 فروردین 1402

تصاویر ، فضای دلنشین یک کمپر جمع و جور ، این فولکس واگن ایده آل است!

جدیدترین کمپر فولکس واگن با فضایی خانگی و دو آشپزخانه به زودی به بازار عرضه می گردد. این کمپر در واقع یک خودروی معمولی تغییر و ارتقا یافته است.

5 اسفند 1401

سرنوشت غم انگیز مریخ نورد چینی

ایسنا نوشت: ماموریت تیان ون 1(Tianwen 1) اولین ماموریت بین سیاره ای چین، دومین سالگرد خود را در مدار مریخ در 10 فوریه جشن گرفت، اما مدت ها است که هیچ به روزرسانی در خصوص شرایط مریخ نورد ژورونگ(Zhurong) که به وسیله این ماموریت بر روی مریخ فرود آورده شد، منتشر نشده...

2 اسفند 1401

آسان و سریع چربی های روی کابینت را پاک کنید

معمولاً کابینت و کانتر آشپزخانه در تماس با غذا و دوده پخت و پز قرار گرفته است و ممکن است چرب و حتی آلوده گردد.

16 بهمن 1401

چند راه حل عالی برای خواب راحت شبانه

بیش از هشت ساعت برای خواب در نظر نگیرید. مقدار خواب توصیه شده برای یک فرد بالغ و سالم حداقل هفت ساعت است. بیشتر مردم، به استراحت بیش از هشت ساعت در رختخواب احتیاج ندارند. هر روز، از جمله آخر هفته ها، به رختخواب بروید و از خواب بیدار شوید. ثابت بودن چرخه...

27 دی 1401

وینگ سوئیت ، تجربه ای دلهره آور از پرواز در آسمان !

پرواز کردن شاید آرزوی همه باشه اما کار هر کسی نیست، هر کس دل و جرات پرواز با تجهیزات و با لباس پرنده رو نداره و نمیتونه ریسک رو بپذیره و با لباس باله دار به دل آسمون بره و خطرناک ترین ورزش هوایی رو هم تجربه کنه. وینگ سوئیت یه هیجان خطرناکه که در اون فرد لباس...

23 دی 1401

تصاویری نادر از زندگی در موگادیشو؛ اینجا خطرناک ترین نقطه دنیاست!

خارج از مجتمع های به شدت مستحکم در فرودگاه آدم دار (آدم عبد الله عثمان دار اولین رئیس جمهور سومالی)، مرکز سومالی یکی از خطرناک ترین مکان ها در دنیا است که برای بیشتر خارجی ها ممنوع است و مکانی خطرناک برای مقامات دولتی سومالی است.

15 آذر 1401

ظهور عقاب سفید کمیاب همزمان با پیروزی آمریکا بر ایران!

ظهور عقاب سفید کمیاب همزمان با پیروزی آمریکا بر ایران!

10 آذر 1401

راهنمای خرید ماشین دست دوم و تمام نکاتی که باید در نظر بگیرید

اگر قصد خرید ماشین دست دوم و کارکرده دارید، باید حواستان را جمع کنید و نکاتی را در فکر داشته باشید. در معامله چنین ماشین هایی، علاوه بر توجه به قیمت مناسب برای خرید باید به عملکرد فنی وسیله موردنظر هم دقت کنید. ضمن اینکه داشتن اطلاعات درباره مدارک و اسناد...

19 آبان 1401

عادات روزمره زنان پیروز در جهان که باید بدانید

برای افراد قدرتمند اینکه سر صبح قبل از انجام هر کاری برای خودشان وقت بگذارند یک الزام است. مگ دریسکول می گوید:من همواره وقتی صبح ها دوش می گیرم با خود فکر می کنم و تمام اهداف روزم را معین می کنم.

11 آبان 1401
تعداد: (270)