تصاویر ، فضای دلنشین یک کمپر جمع و جور ، این فولکس واگن ایده آل است!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، جدیدترین کمپر فولکس واگن با فضایی خانگی و دو آشپزخانه به زودی به بازار عرضه می گردد. این کمپر در واقع یک خودروی معمولی تغییر و ارتقا یافته است.

تصاویر ، فضای دلنشین یک کمپر جمع و جور ، این فولکس واگن ایده آل است!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری و به نقل از نیو اطلس، کمپانی ای بی تی آلمان به عنوان یک تیونر خودرو (تیونینگ به معنای اصلاح یک خودرو برای بهینه سازی آن برای مجموعه ای از عملکرد متفاوت نسبت به عملکردی که در ابتدا برای برآورده کردن آن طراحی شده بود.) با عملکرد بالا و حامی ورزش های موتوری شناخته شده است، اما اکنون به بازار تبدیل خودروهای عادی به خودروهای تفریحی و ویژه کمپینگ گام گذاشته است.

ای بی تی به تازگی فولکس واگن T6.1 را به یک ون کمپر بسیار مجذوب کننده با کیت بدنه بیرونی، با چهار خواب ظرفیت و قابلیت پخت و پز در داخل و خارج از خودرو تبدیل نموده است. البته این کمپانی به جای اینکه به تنهایی در بازار نو خودروهای تفریحی شرکت کند، با یک کمپانی مبدل کمپر با تجربه همکاری نموده است تا ون تجاری میانه فولکس واگن را به یک کمپر گرم و دنج تبدیل کند.

ای بی تی به جای یک کمپر برقی، برای نخستین بار در تاریخ 125 ساله خود، اولین کمپر را روی یک شاسی بلند 530 سانتی متری T6.1 با موتور دیزلی 148 اسب بخاری عرضه نموده است. ای بی تی این کمپر نو را ایکس ان اچ (XNH)، مخفف افق های نو را کشف کن(Explore New Horizons) نامگذاری نموده، نامی که می تواند برای هر وسیله نقلیه کمپینگی مناسب باشد.

ای بی تی کوشش های خود را بر روی سیستم بیرونی و برقی ون متمرکز نموده و طرح داخلی را به کمپانی تخصصی وانینگ جی ام بی اچ واگدار نموده است. کیت بدنه آن شامل حاشیه هایی در اطراف، جلو و عقب، جلوپنجره نو و بسته گرافیکی فویل با گرافیک بالا است. کمپانی وانینگ که طراحی داخلی این کمپر را به عهده داشته است. از شیوه ای بدیع و کاملا طبیعی برای عایق کردن این خودروی تفریحی استفاده نموده است. این کمپانی به این منظور پشم گوسفند را به کار برده است. پشم گوسفند عایق طبیعی در داخل دیوارهای پنلی فایبرگلاس ایجاد می نماید.

از سویی دیگر فضای خواب مناسبی نیز در داخل فولکس واگن ایکس ان اچ ایجاد شده است؛ نیمکت عقب سه نفره که به صورت کشویی طراحی شده، باز و صاف می گردد و به یک تخت دونفره 200×130 سانتی متر تبدیل می گردد و تخت دوم 201×106 سانتی متر از داخل قسمت سقف بالا رونده کمپر پایین می آید. نیمکت داخل کمپر بعلاوه به عنوان نشیمن اصلی برای میز ناهار خوری قابل جابه جایی عمل می نماید و صندلی سرنشین جلو به عنوان نیمکت ناهار خوری به اطراف می چرخد.

این کمپر دارای دو اجاق گاز و در وقع دارای دو فضای مجزای آشپزی در داخل و بیرون است. اجاق گاز دوم روی یک کمد یا کابینت کشویی قرار گرفته که در پشت کمپر قرار گرفته است و با کشیدن اجاق گاز می توان در فضای بیرونی کمپر نیز غذا طبخ کرد. در واقع می توان این طور گفت که این کمپر دو آشپرخانه دارد.

ای بی تی به تجربه خود در توسعه سیستم های برقی خودرویی تکیه می نماید تا به ایکس ان اچ قدرت بیشتری نسبت به ون کمپر فولکس واگن معمولی بدهد. سیستم مولد آن شامل یک باتری 1900 لیتیومی وات ساعتی با خروجی 230 ولت، یک باتری 75 آمپر ساعتی جداگانه ای جی ام و یک آرایه خورشیدی 350 واتی روی سقف است. این سیستم برق اجاق برقی و یخچال و بعلاوه روشنایی چراغ های ال ای دی و پریزهای سراسر کمپر را تامین می نماید.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویری از یک کاروان با طراحی داخلی عجیب | الهام از معماری ژاپنی
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، فضای دلنشین یک کمپر جمع و جور ، این فولکس واگن ایده آل است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، فضای دلنشین یک کمپر جمع و جور ، این فولکس واگن ایده آل است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید