بهداشت دهان و دندان

لمینت دندان یا کامپوزیت دندان؟ کدام روش اصلاح طرح لبخند را انتخاب کنیم؟

اصلاحات زیبایی در هر زمینه ای پیشرفت زیادی نسبت به گذشته داشته است. به همین علت هم باعث شده در زمینه دندانپزشکی هم متخصصانی صرفا جهت زیبایی دندان ها فعالیت نمایند. به عمل زیباسازی دندان اصلاح طرح لبخند گفته می گردد.

14 خرداد 1402

10 راه برای خلاص شدن از شر غبغب

داشتن غبغب به راستی بر ظاهر ما اثر نامطلوب می گذارد. اگر غبغب تان شما را ذله نموده، به جای عمل جراحی این درمان های خانگی ساده را انجام دهید تا برای همواره از دستش خلاص شوید.

18 مرداد 1401

غذاهای محلی استان لرستان

لرستان یکی از استان هایی است که هر کسی با هر ذائقه ای که به آن سفر کند، حتما از غذاهای محلی اش خوشش می آید و غذاهای آن، باب میل همه افراد است.

16 اسفند 1400

10 تغییری که بعد از ترک قهوه برایتان اتفاق میفتد

در میان ایرانی ها چای محبوبیت بیشتری نسبت به قهوه دارد و به طبع اعتیاد به چای نیز بیشتر از نوشیدنی های دیگر است؛ ولی نمی توان از اعتیاد به قهوه به سادگی گذر کرد. جالب است بدانیم قهوه روز به روز در ایران هواداران بیشتری پیدا می نماید. کافیین، طعم گس و تلخ...

8 آذر 1400

چند ماده غذایی که صورتتان را شاداب می نماید

نوشیدن مقادیر کافی آب در هر روز به پوست یاری می نماید که ظاهری صاف نرم انعطاف پذیر و جوان تر داشته باشید. وقتی بدن را هیدراته(دارای آب) نگه میدارید ظاهر کلی شما از نظر بافت پوست مو ناخن ها بهبود می یابد. اگر احساس رم می کنید ممکن است به علت افزایش مقدار...

13 مهر 1400

مراقبت از دندان کودک

بعضی از پدرها و مادرها گمان می نمایند برای شروع بهداشت دهان و دندان بچه ها، بچه باید به سن خاصی برسد اما واقعیت این است که از وقتی بچه نخستین دندانش را درآورد، شما می توانید برنامه روزانه مراقبت از دندان فرزندتان را شروع کنید.

29 شهریور 1400

نقش حیاتی هویج در زندگی ما

هویج خیلی مهم است، خیلی مهم. خواص آن یکی دو تا نیست و موارد متعددی را در برمی گیرد. اگر خواص آن را بدانیم خودمان را مجبور می کنیم مصرف آن را بالا ببریم.

20 اسفند 1399

موضوع پانتومیم؛ ایده های جذاب برای کلمات و جملات پانتومیم

جملات و کلمات و به طور کلی موضوعات پانتومیم راهی برای افزایش خلاقیت در ارتباط بین فردی هستند. با سوژه و موضوعات پانتومیم (سخت، راحت، خنده دار و ...) همراه ما باشید.

2 بهمن 1399

ارش همان دیه است ؟

اگرچه دیه و ارش هر دو مجازات مالی محسوب می شوند؛ ولی تفاوت هایی بسیاری با یکدیگر دارند.

7 فروردین 1399

13 روش برای از بین بردن سیاهی دور چشم

محصولات زیادی در فروشگاه ها وجود دارد که ادعا می نمایند پف و کبودی زیر چشم را از بین می برند اما همواره این محصولات تاثیر چندانی ندارند.

29 آبان 1398

رژیم غذایی گیاهخواری چه تغییراتی در بدن ایجاد می کند؟

رژیم غذایی گیاهخواری هر ساله محبوبیت بیشتری در جهان پیدا می کند و افراد متعددی به آن روی می آورند. این در حالیست که فقط در کشور انگلستان از سال 2008 تاکنون شمار کسانی که به گیاهخواری روی آورده اند 350 درصد افزایش داشته است.

6 آبان 1398