چند ماده غذایی که صورتتان را شاداب می نماید

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، نوشیدن مقادیر کافی آب در هر روز به پوست یاری می نماید که ظاهری صاف نرم انعطاف پذیر و جوان تر داشته باشید. وقتی بدن را هیدراته(دارای آب) نگه میدارید ظاهر کلی شما از نظر بافت پوست مو ناخن ها بهبود می یابد. اگر احساس رم می کنید ممکن است به علت افزایش مقدار سدیم بدن شما باشد. افزایش دریافت آب به خروج سدیم از بدن یاری می نماید.

چند ماده غذایی که صورتتان را شاداب می نماید

چند ماده غذایی که صورتتان را شاداب می نماید

آب

نوشیدن مقادیر کافی آب در هر روز به پوست یاری می نماید که ظاهری صاف نرم انعطاف پذیر و جوان تر داشته باشید. وقتی بدن را هیدراته(دارای آب) نگه میدارید ظاهر کلی شما از نظر بافت پوست مو ناخن ها بهبود می یابد. اگر احساس رم می کنید ممکن است به علت افزایش اندازه سدیم بدن شما باشد. افزایش دریافت آب به خروج سدیم از بدن یاری می نماید.

ویتامین c

ویتامین c به بدن یاری میکند تا با عفونت ها و بیماری ها مبارزه نماید . این ویتامین سیستم ایمنی را تقویت نموده و هم بهبود بیماری ها را تسریع میکند.آیا می دانید که ویتامین c برای ساختن کلاژن لازم است؟کلاژن به پوست یاری می نماید تا الاستیک و در عین حال محکم به جای مانده و در نتیجه پوست بدون چروک باقی بماند.مرکبات توتها گوجه فرنگی گل کلم و کلم بروکلی همگی از جمله مواد غنی از ویتامین c هستند.

چای سبز

چای سبز غنی از آنتی اکسیدان ها است. بعلاوه نشان داده شده است که مسبب کاهش سطح کلسترول تقویت عملکرد ایمنی و کاهش ریسک ابتلا به بعضی از انواع سرطان ها می گردد.با مصرف چای سبز شما متوجه کاهش وزن خود می شوید . در حالی که از کافئین دریافتی خود هم احساس رضایت می کنید.

سویا

پروتئین های سویا غنی از آمینو اسید ها ویتامیتE و بسیاری از آنتی اکسیدان ها هستند. این موارد موجب می شوند که پوست مرطوب و بدون چروک باقی بماند.

اسید های چرب ضروری

اسید های چرب ضروری (SAFE) مانند امگا 3 و امگا 6 که به اسم چربی های خوب شناخته می شوند به عملکرد سلولی یاری می نمایند.مانند سایر غذا های مفید اسید های چرب ضروری به سلول ها یاری می نمایند تا اعمالشان را به درستی انجام داده و از این رو سبب پاکسازی پوست جلوگیری از ایجاد لک های پوستی کاهش چروک ها بهبود و سلامت مو و رشد ناخن می گردند.

شیر

شیر غنی از کلسیم ویتامین هایB12 B2 و D است و کلسیم به همراه ویتامینD که افزایش دهنده جذب کلسیم میباشد به حفظ استخوان های محکم و دندان هایی سالم یاری می نماید. ویتامین هایB12 B2برای رشد گلبول های قرمز خون که حاملین اکسیژن مورد احتیاج سلول ها هستند لازم است این مواد یاری می نمایند تا پوست و مو سالم تر و زنده تر به نظر برسند.

سبزیجات سبز

سبزیجاتی مانند اسفناج و کلم پیچ غنی از ویتامین های C E Aو آهن و فیبر هستند . ما قبلا در خصوص فواید ویتامین C صحبت نموده ایم دریافت ویتامیتن های E وA هم به همان اندازه برای زیبایی چهره مهم است.

ماست

از آنجا که ماست یک فراورده لبنی است تماو خواص شیر برای آن قابل ذکر است. ماست بعلاوه حاوی باکتری های مفیدی است که به هضم مواد غذایی یاری نموده سیستم ایمنی را تقویت نموده و زمانی که به اسم ماسک استفاده می گردد می تواند سبب آب رسانی و پاک سازی پوست گردد.

سیر

مطالعت نشان داده که این ماده غذایی اعجاب انگیز سبب کاهش فشار خون کاهش کلسترول و حتی پیشگیری از سرطان میگردد . این ماده غذایی سر شار از آنتی اکسیدان ها است که یاری می نمایند شما جوان بمانید.

شکلات

شاید شکلات برترین ماده غذایی برای حفظ سلامتی در جهان نباشد اما به وسیله افزایش اندازه اندورفین ها و سروتونین ها اثرات مثبتی بر خلق و خوی شما می گذارد. و سبب آرامش و احساسی خوشایند در شما می گردد.

منبع:www.anzalichi.com

ارسال به وسیله کاربر محترم سایت : mina-k-h

منبع: راسخون

به "چند ماده غذایی که صورتتان را شاداب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ماده غذایی که صورتتان را شاداب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید