ببینید ، جسد انسان ها در این هواپیما زیر پای شما هستند! ، نمایی از بارهای عجیب در هواپیما؛ از حمل اسب تا جسد انسان!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، یک خلبان از کار کردن در هواپیما باری می گوید: پرواز در هواپیماهای باری را ترجیح می دهد، زیرا جعبه ها شکایت نمی نمایند.

ببینید ، جسد انسان ها در این هواپیما زیر پای شما هستند! ، نمایی از بارهای عجیب در هواپیما؛ از حمل اسب تا جسد انسان!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، بدون مسافر، تعداد زیادی بسته و گاهی اوقات بارهای غیرعادی از جمله اسب و اجساد، بعضی کاربران شبکه های اجتماعی در تیک تاک کلیپ هایی را منتشر نموده اند که دنیای مخفی پروازهای باری را نشان می دهد.

خلبان پیتر کاپیو، 33 ساله، در یکی از ویدئوها شرح می دهد که چرا هواپیماهای باری را به هواپیماهای تجاری ترجیح می دهد.

او می گوید: برای کسی که بیش از هشت سال است که با هواپیما مسافربری می نماید و اکنون بیش از دو سال است که باربری می نماید، من اینجا هستم تا مزایا و معایب را به شما بگویم. پاسخ من یک جمله است: جعبه ها شکایت نمی نمایند.

کلیپ های دیگری که به وسیله خدمه کابین جت باری بارگذاری شده اند، فضای داخلی هواپیماها را نشان می دهد.

یکی از ویدئوها نشان می دهد که چگونه در هواپیمای باربری دی اچ ال اکسپرس هیچ صندلی مسافری برای به حداکثر رساندن فضا وجود ندارد و یک درب جانبی بزرگ برای بارگیری وجود دارد.

هنگامی که صحبت از فضاهایی می گردد که برای خدمه جت های باری در نظر گرفته شده است، به نظر می رسد که این مکان ارتقاء یافته تر از هواپیماهای تجاری باشد.

یک مهماندار به بینندگان فضای اتاق خواب در هواپیماهای باری را نشان می دهد.

وقتی صحبت از انواع وسایل حمل و نقل در هواپیماهای باری می گردد، می تواند دامنه وسیعی داشته باشد. مایکل، که یک آژانس بازاریابی مستقر در ایندیاناپولیس اداره می نماید، فاش می نماید که چگونه اجساد انسان ها اغلب در هواپیماهای باری حمل می گردد یا در قسمت های بار در پروازهای مسافربری قرار می گیرد.

در یک کلیپ، او را می توان دید که در کنار باند فرودگاه ایستاده است و آماده ارسال یک جسد است.

او شرح می دهد: امروز در فرودگاه هستم و یک جسد را به سراسر کشور ارسال می کنیم. قبل از اینکه جسد را در هواپیما قرار دهیم، جسد وزن می گردد و سپس به وسیله امنیتی اسکن می گردد.

جسد در قسمت پایین هواپیما قرار می گیرد، به این معنی که وقتی در پرواز هستید، این احتمال وجود دارد که اجسادی در زیر شما وجود داشته باشد.

در ویدئوی دیگری شش اسب در یک هواپیمای باری قرار داده شده اند. در طول پرواز هفت ساعته به آلمان، یک نفر برای حفظ آرامش در کنار آن ها ماند. در این کلیپ دیده می گردد که او به اسب ها یونجه و آب می دهد. در سرانجام، او می گوید که اسب ها سالم هستند و به خانه نو خود رسیده اند.

از آنجایی که هواپیماهای باری گاهی اوقات بسیار پر می شوند، شرکت هواپیمایی باربری امری فلایت که مقر آن در دالاس است، یک ویدئو منتشر کرد که نشان می دهد چگونه خلبانان باید از پنجره کابین خلبان بالا بروند و از نردبان برای پایین آمدن ایمن استفاده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، جسد انسان ها در این هواپیما زیر پای شما هستند! ، نمایی از بارهای عجیب در هواپیما؛ از حمل اسب تا جسد انسان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، جسد انسان ها در این هواپیما زیر پای شما هستند! ، نمایی از بارهای عجیب در هواپیما؛ از حمل اسب تا جسد انسان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید