مقالات گردشگری

ناو شوروی بیخ گوش چینی ها، عکس

مجموعه تصاویری از ناو هواپیمابر مینسک از کلاس کیف نیروی دریایی اتحاد جماهیر شوروی در نزدیکی سواحل چین در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

29 اسفند 1402

قرمه سبزی خوردن یاسمین مقبلی در فضا

یاسمین مقبلی فضانورد ایرانی تبار که در ایستگاه فضایی به سر می برد، در صفحه اینستاگرام خود تصویری منتشر کرد که با عبارت نوش جان شروع می گردد!

24 بهمن 1402

فضانوردان ناسا آسانسور ماموریت فرود روی ماه را آزمایش کردند

سازمان فضایی آمریکا، ناسا، اعلام نموده است که فضانوردانش یک آسانسور ساخته و طراحی شده به وسیله شرکت اسپیس ایکس برای کره ماه را آزمایش نموده اند.

12 دی 1402

چگونه بعضی افراد از سقوط از ارتفاعات بالا جان سالم به در می برند؟

زومیت نوشت: از دیدگاه پزشکی، زنده ماندن پس از سقوط از ارتفاع زیاد بعید است، اما غیرممکن نیست. چرا بعضی افراد از ارتفاعات بالا سقوط می نمایند، اما زنده می مانند؟

20 شهریور 1402

لطایف الطوایف؛ سریالی که بعد 30 سال هنوز توقیف است!

ایرج طهماسب نزدیک به 40 سال است که در تلویزیون و سینما، برای مخاطب کودک و بزرگسال، فیلم ها و برنامه های تلویزیون متعددی را ساخته و در بسیاری دیگر حضور داشته است. هم بچه ها و هم بزرگسالان هرکدام به واسطه برخی آثار وی، مخاطبش بوده اند.

12 شهریور 1402

رونمایی علی ضیا از شغل جدیدش

علی ضیا ساعاتی قبل ویدئو و تصاویری در صفحه اینستاگرام اش نشر داد و رسما از شغل تازه خود پس از مجری گری رونمایی کرد.

30 مرداد 1402

ببینید ، جسد انسان ها در این هواپیما زیر پای شما هستند! ، نمایی از بارهای عجیب در هواپیما؛ از حمل اسب تا جسد انسان!

یک خلبان از کار کردن در هواپیما باری می گوید: پرواز در هواپیماهای باری را ترجیح می دهد، زیرا جعبه ها شکایت نمی نمایند.

28 تیر 1402

خانه ای روی آب و نی

مردم اوراس اعضای قبیله کوچکی در آمریکای جنوبی و کشور پرو، بساط زندگی خود را در یکی از عجیب ترین نقاط دنیا پهن نموده اند. آنها در جایی زندگی می نمایند که شبیه آن را به سختی می توان در جای دیگری از دنیا پیدا کرد.

29 اردیبهشت 1402

پیشنهاد ایران خودرو به مشتریان برای تحویل حضوری خودرو

با توجه به محدودیت های موجود در ناوگان حمل و نقل جاده ای، به مشتریان پیشنهاد می کنیم تا خودرو را در سایت های تولیدی این گروه صنعتی به صورت حضوری تحویل بگیرند.

6 اردیبهشت 1402

پارک ملی کلاه قاضی؛ طبیعت دیدنی و متفاوت اصفهان

وقتی نام اصفهان را میشنوید ناخودآگاه شکوه معماری دوران صفویه و آثار تاریخی بی نظیرش در فکر تداعی می گردد. خانه های تاریخی زیبا، مدارس، مسجدها و بسیاری بناهای دیگر که چهره ای متفاوت به شهر اصفهان می دهند. اما اصفهان علاوه بر آثار تاریخی منحصر به فرد، طبیعت...

27 فروردین 1402

فروش اجباری تور همراه بلیت هواپیما!

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بخشنامه ممنوعیت فروش اجباری بلیت هواپیما به مسافران اطلاع داد و گفت: فروش تور همراه بلیت در مواقعی که مسافران صرفا متقاضی خرید بلیت هستند یا تحمیل هرگونه شرایط غیر از خواست مسافران به آن ها ممنوع است.

17 اسفند 1401

زنگ آغاز سال گردشگری استان اردبیل در مدرسه جعفری اسلامی نواخته شد

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، زنگ آغاز سال گردشگری استان اردبیل در مدرسه جعفری اسلامی نواخته شد.

3 بهمن 1401

شروع ساماندهی صفه جنوبی مقبره الشعرا در تبریز

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار و گزارشات منتشر شده، شروع ساماندهی صفه جنوبی مقبره الشعرا در تبریز صورت می گیرد.

29 دی 1401

وینگ سوئیت ، تجربه ای دلهره آور از پرواز در آسمان !

پرواز کردن شاید آرزوی همه باشه اما کار هر کسی نیست، هر کس دل و جرات پرواز با تجهیزات و با لباس پرنده رو نداره و نمیتونه ریسک رو بپذیره و با لباس باله دار به دل آسمون بره و خطرناک ترین ورزش هوایی رو هم تجربه کنه. وینگ سوئیت یه هیجان خطرناکه که در اون فرد لباس...

23 دی 1401

اقدام عجیب باشگاه فولاد 22 ساعت قبل از بازی با آلومینیوم!

باتوجه به مه سنگین هوای روزهای اخیر اهواز و استان خوزستان و لغو پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در ساعات ابتدایی سه روز اخیر باریکنان فولاد تا به امروز نتوانسته اند برای بازی فردا این تیم مقابل آلومینیوم راهی اراک شوند.

18 دی 1401

خوشگذرانی در آروبا، جزیره ای در کارائیب

دلایل زیادی برای دیدن جزیره زیبای آروبا وجود دارند. این جزیره کارائیبی که فقط در 15 مایلی شمال ساحل ونزوئلا واقع شده است به خاطر سواحل شنی سفید و آب و هوای گرمسیری که با وزش بادهای تجاری مداوم از سمت اقیانوس اطلس کنترل می شوند، مشهور است. حیات وحش شگفت...

15 دی 1401

کوه جیص و راس الخیمه ، تجربه های از سافاری، کوهنوردی و صحرا نوردی

در این مطلب از تفریح در امارات برایتان می گوییم از راس الخیمه و کوه جیص. راس الخیمه یکی از منطقه ها گردشگری به طول 64 کیلومتر مربع در امارات متحده عربی می باشد بین کوه های حجر و خلیج همیشگی فارس صحرایی بسیار دیدنی واقع شده است به نام راس الخیمه. طول داخلی...

14 دی 1401

تصاویری نادر از زندگی در موگادیشو؛ اینجا خطرناک ترین نقطه دنیاست!

خارج از مجتمع های به شدت مستحکم در فرودگاه آدم دار (آدم عبد الله عثمان دار اولین رئیس جمهور سومالی)، مرکز سومالی یکی از خطرناک ترین مکان ها در دنیا است که برای بیشتر خارجی ها ممنوع است و مکانی خطرناک برای مقامات دولتی سومالی است.

15 آذر 1401

بیانیه فدراسیون ورزشهای زورخانه ای ایران در مورد ثبت آیین های این ورزش از سوی جمهوری آذربایجان

ایرنا/ براساس خبرهای واصله، بیانیه فدراسیون ورزشهای زورخانه ای ایران در مورد ثبت آیین های این ورزش از سوی جمهوری آذربایجان صادر شد.

14 آذر 1401

عکس ، یک قدم تا کشف مقبره گمشده!

زومیت نوشت: یک باستان شناس برجسته که بیش از دو دهه اخیر در جستجوی مقبره کلئوپاترا بوده، از احتمال انجام یک کشف شگفت انگیز اطلاع داد.

7 آذر 1401
تعداد: (182)