ثبت 119 طرح تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: پژوهشگران و محققان این دانشگاه طی یک سال گذشته 119 طرح پژوهشی ثبت و 146 مقاله تالیف کردند.

ثبت 119 طرح تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری از شیراز، محمد رحمانیان ضمن گرامیداشت روز پژوهش و فناوری گفت: دستیابی به منظره های کوتاه مدت و بلندمدت سیاست های دانشگاه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیازمند کار پژوهشی و کارشناسی دقیق و متقن است که با همت و توان مضاعف دانش پژوهان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی و کارکنانی پرتلاش حاصل خواهد شد.

او اضافه نمود: طی ماه های اخیر و درگیری اپیدمی کرونا علی رغم تمام مسائل، تنگنا ها و بحران شیوع ویروس کرونا، امور پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه، با تلاش پژوهشگران، محققان، اعضای هیات علمی، دانشجویان و مسئولان، با رشد کیفی و کمی همراه شد.

رحمانیان اعلام کرد: ثبت 119 طرح تحقیقاتی با موضوعات مختلف، ثبت 94 طرح تحقیقاتی با موضوع کرونا، انتشار 146 مقاله در سطح ملی و بین المللی همه از توفیقاتی است که طی مدت یکسال گذشته از سوی پژوهشگران دانشگاه حاصل شده است.

او اظهار کرد: علاوه بر این مهم، افزایش دو برابری تعداد مقالات Q 1 (42 مقاله)، نسبت به سال گذشته نشان از توانمندی و فعالیت بیش از پیش محققان دانشگاه در عرصه های مختلف تحقیقاتی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: طی یکسال گذشته معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه با تلاش و تلاش محققان و پژوهشگران به کسب مقام ها و موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

به گفته او، اخذ گواهی ثبت پینت بین المللی از اداره ثبت اختراعات آمریکا و یک گواهی ثبت اختراع ملی از اداره ثبت اختراعات ایران به وسیله پرسنل و اعضای هیات علمی دانشگاه از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال گذشته بوده است.

رحمانیان گفت: کسب دومین مقام اول پی در پی واحد های توسعه تحقیقات بالینی در دانشگاه های تیپ 3 کشور، انعقاد تفاهم نامه مراکز ثبت بیماری در زمینه تروما و آسیب های نخاعی، کسب دو مدال طلا و برنز در جشنواره نوآوری و اختراعات کرونا، کسب مقام سوم نخستین مسابقه بین المللی opac 2021، کسب عنوان گروه برگزیده فیلد پیراپزشکی در مدرسه بهاره مقاله نویسی و ... از دیگر افتخارات دانشگاه علوم پزشکی جهرم بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ثبت 119 طرح تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 119 طرح تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید