بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

خانه ای روی آب و نی

مردم اوراس اعضای قبیله کوچکی در آمریکای جنوبی و کشور پرو، بساط زندگی خود را در یکی از عجیب ترین نقاط دنیا پهن نموده اند. آنها در جایی زندگی می نمایند که شبیه آن را به سختی می توان در جای دیگری از دنیا پیدا کرد.

29 اردیبهشت 1402

مقبره جغتین گیسور گناباد متعلق به چه کسی است؟

یک پژوهشگر و باستان شناس خراسانی گفت: بعضی این بنا را آرامگاه جغتای پسر چنگیزخان مغول پنداشته اند، بعضی آن را به شاهزاده ای ایرانی و بعضی نیز آرامگاه را متعلق به شخصیتی بزرگ و صاحب سِمت نسبت داده اند.

29 بهمن 1401

منظره مدارس سمپاد؛ دانش آموزان آماده اثرگذاری بر هر احتیاج کشور

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان گفت: چشم اندازی که برای مدارس سمپاد ترسیم شده، آن است که برای هر احتیاج کشور یک سمپادی باید آماده اثرگذاری باشد.

17 مهر 1401

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro خاموش نمی گردد!

در طی یک هفته، برندهای برتر حوزه تکنولوژی شامل سامسونگ، شیائومی، موتورولا، وان پلاس و لنوو، جدیدترین محصولات خود را به بازار معرفی کردند. برند لنوو در 18 آگوست 2022 یکی از جدیدترین محصولات خود به نام تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 را همراه با گوشی گیمینگ Legion Y70 معرفی...

2 شهریور 1401

هزینه نقاشی ساختمان با مالک است یا مستاجر؟

هزینه نقاشی ساختمان با مالک است یا مستاجر؟در زندگی شهرنشینی امروزی که با شلوغی و آلودگی شهر ها همراه است و از طرفی در این شرایط مردم به زندگی آپارتمان نشینی روی آوردند ، فرسودگی در مجتمع های مسکونی نیز غیر قابل انکار است . بدین لحاظ برای نو سازی و جلوگیری...

10 مرداد 1401

راهنمای انتخاب سنگ ساختمانی برای نما

راهنمای انتخاب سنگ ساختمانی برای نما + انواع سنگ های ساختمانی پرکاربردطراحان و ساختمان سازها نمای هر ساختمان را با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی هر منطقه و با توجه به سلیقه افراد انتخاب می نمایند. در نتیجه سنگ نما ساختمان در زیبایی نقش بسزایی...

26 تیر 1401

نمایشگاه و کنفرانس راه آهن خاورمیانه

نمایشگاه راه آهن خاورمیانه هر ساله پیشگامان حوزه حمل و نقل را گردهم می آورد و بیش از هر رویداد دیگری، میزبان نمایندگان دولت های منطقه ای و بین المللی است. سال جاری هم قرار است این رویداد در تاریخ 17 تا 18 می 2022 (27 و 28 اردیبهشت 1401) در دبی برگزار گردد.

12 تیر 1401

مهم ترین خواص چای سیاه برای پوست

چای سیاه، نوشیدنی محبوب ایرانی ست که سال ها پیش از مزارع کلکته به ایران آمد و چنان شیفته و دلبسته ایران شد، که حالا نامش برای ایرانی ها نماد آرامش است و مسکن خستگی ها. چای سیاه برای پوست و مو، روح و جان ما دیگر یک غریبه نیست، جزوی از فرهنگ ماست. اسباب پذیرایی...

8 تیر 1401

بازدید رایگان شهروندان از خانه موزه اخوان ثالث در نوروز

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، بازدید رایگان شهروندان از خانه موزه اخوان ثالث در نوروز صورت می پذیرد.

9 خرداد 1401

بودجه یکصد میلیارد تومانی شهرداری لامرد در سال 1401

شهردار لامرد از افزایش 81 درصدی بودجه شهرداری این شهر در سال 1401 خبر داد.

2 خرداد 1401

خشت گذاری ساخت دبستان 6 کلاسه روستای اریسمان به وسیله وزیر آموزش و پرورش

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش عصر امروز با حضور در منطقه بادرود، پروژه ساخت مدرسه روستای اریسمان را خشت گذاری کرد.

2 خرداد 1401

سائو جرگه، قلعه تاریخی لیسبون

قلعه سائو جرگه | Castelo de Sao Jorgeدر قاره اروپا قلعه های سحرآمیز زیادی وجود دارد و قلعه هایی که در کشور پرتغال قرار دارند شاید به مقدار قلعه های کشورهای دیگر اروپا جادویی نباشند اما سبک خاصی دارند که همین باعث منحصر بفرد شدن آن ها شده است. بیشتر قلعه های پرتغال...

28 فروردین 1401

کشف اجساد مومیایی شده تعدادی سوسک و گربه در مصر

مقامات وزارت باستان شناسی مصر روز شنبه اعلام کردند که باستان شناسان این کشور طی عملیات حفاری در ساکارا، پیروز به کشف تعدادی اجساد مومیایی شده گربه و سوسک شدند.

26 فروردین 1401

افزایش ده درصدی بلیت قطارهای تابستانی از امروز

بلیت قطارهای تابستانی از امروز با 10 درصد افزایش به متقاضیان عرضه می شود.

8 اسفند 1400

پاسارگاد نماد مدنیت است

خبرنگاران/فارس وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پاسارگاد را نماد مدنیت دانست و گفت: پاسارگاد متعلق به شخصیت جهانی کورش است، صرف نظر از اینکه اینجا دفن شده یا نشده باشد، مهم احترام به شخصیتی ست که تعلق به ایرانیان دارد.

10 آبان 1400

هضم بر مبنای نظم

یکی از مهم ترین منابع تامین گلوکز و انرژی بدن، مواد نشاسته ای مانند ذرت یا سیب زمینی هستند. حدود 3 تا 4 ساعت طول می کشد تا مواد نشاسته ای در بدن هضم شوند و این زمان، زمان نسبتا کوتاه و مناسبی برای هضم آنها محسوب می گردد.

30 شهریور 1400

مسئول راه اندازی موزه صداوسیما منصوب شد، موزه ای برای انتقال میراث رسانه ای ایران به نسل های آینده

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در حکمی یوسف زرین کاسه را به سمت مسئول اجرا و راه اندازی طرح موزه رسانه ملی منصوب کرد.

6 خرداد 1400

خبرنگاران همکاری همه جانبه؛ ماحصل جلسه راهبردی و بیانیه مشترک آمریکا و عراق

بغداد - خبرنگاران - در خاتمه دور سوم گفتگوی راهبردی عراق با ایالات متحده آمریکا بیانیه مشترکی صادر شد که بر اساس آن همکاری همه جانبه در تمام مسائل بحث شده طرفین مورد تاکید نهاده شد.

14 اردیبهشت 1400

12 لباس مرد عنکبوتی در فیلم ها و سریال ها از بدترین تا بهترین

در این مقاله قصد داریم لباس های مرد عنکبوتی را در آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی آنالیز کنیم تا ببینیم چه لباسی طراحی بهتری داشته.

24 فروردین 1400

بی عدالتی در مالیات شهری

اداره مطلوب شهر و تامین کیفیت زندگی آن چنان که مطلوب بیشتر ساکنان باشد، هزینه دارد. بسیاری از خدمات و تسهیلات شهری مانند آتش نشانی و ایمنی، پارک و فضای سبز، پیاده رو، پل، زیرگذر و خیابان در زمره کالاهای عمومی مجانی محسوب می شوند که برای استفاده از آنها...

5 فروردین 1400
تعداد: (31)