منظره مدارس سمپاد؛ دانش آموزان آماده اثرگذاری بر هر احتیاج کشور

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، رئیس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان گفت: چشم اندازی که برای مدارس سمپاد ترسیم شده، آن است که برای هر احتیاج کشور یک سمپادی باید آماده اثرگذاری باشد.

منظره مدارس سمپاد؛ دانش آموزان آماده اثرگذاری بر هر احتیاج کشور

الهام یاوری گفت: دستاورد های مختلفی در حوزه های آموزشی و پژوهشی داریم که امکان صادرات این خدمات به کشور های دیگر فراهم است.

او ادامه داد: صادرات خدمات هم به جهت تامین برخی از اعتبارات که می تواند آموزش و پرورش را نوسازی کند، ارزش و اهمیت فراوانی دارد و هم به لحاظ تبادلات فرهنگی و تاثیراتی که می توانیم بر سایر کشور ها داشته باشیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به نظر می رسد این موضوع و تبادل فرهنگ و اطلاعات و دانش برای هر کشوری بسیار مهم و حائز اهمیت است.

یاوری گفت: چشم اندازی که برای مدارس سمپاد ترسیم شده، آن است که برای هر احتیاج کشور یک سمپادی باید آماده اثرگذاری باشد. به همین جهت در سازمان خود برنامه هایی در حوزه های مختلف تربیتی، هنری، ادبی، فرهنگی، ورزشی، کارآفرینی، علمی و تکنولوژی تدوین نموده ایم و به مرور این موضوعات را به مدارس ابلاغ خواهیم کرد.

او گفت: اکنون همکاران ما کوشش می نمایند تا هم از جهت کیفی و هم از جهت کمیت تعداد بیشتری از دانش آموزان درگیر این فعالیت ها شوند. هدف کلی ما آن است که دانش آموزان با آزمایش در حوزه های متفاوت، خود را برای اثرگذاری در آینده کشور بیشتر آماده نمایند.

وبلاگ سفر و گردشگری علمی پزشکی آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "منظره مدارس سمپاد؛ دانش آموزان آماده اثرگذاری بر هر احتیاج کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظره مدارس سمپاد؛ دانش آموزان آماده اثرگذاری بر هر احتیاج کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید