سریال و پخش خانگی

لطایف الطوایف؛ سریالی که بعد 30 سال هنوز توقیف است!

ایرج طهماسب نزدیک به 40 سال است که در تلویزیون و سینما، برای مخاطب کودک و بزرگسال، فیلم ها و برنامه های تلویزیون متعددی را ساخته و در بسیاری دیگر حضور داشته است. هم بچه ها و هم بزرگسالان هرکدام به واسطه برخی آثار وی، مخاطبش بوده اند.

12 شهریور 1402

چرا اسپلبرگ از اسکار 2023 ناکام ماند؟

اسکار سال جاری، یکی از قابل پیش بینی ترین ادوار این رویداد به شمار میرود. دوره ای که حتی آموزشگاه نیز روند تقسیم جوایز را کنار گذاشت تا پس از انتقادهای بسیاری که به سیاست های کلی این رویداد در سال های اخیر شده بود، حالا شاهد یکی از کیفی ترین انتخاب های...

23 اسفند 1401

مهران رجبی جای چه کسی را می گیرد؟

در میان اسامی احتمالی که قرار است ویژه برنامه نوروز سال جاری را اجرا نمایند، نام احسان علیخانی، علی ضیا، رضا رشیدپور و مهران مدیری دیده نمی گردد، در عوض عرصه به دست کسانی چون حامد سلطانی، المیرا شریفی مقدم و مهران رجبی افتاده است.

10 اسفند 1401

نقد و آنالیز لپتاپ TUF Dash F15؛ شیک، قدرتمند و مناسب گیمرها

لپتاپ TUF Dash F15 یکی از مدل های قدرتمند شرکت ایسوس در حوزه لپتاپ ها به شمار می رود. با این حال، این لپتاپ هم شبیه به خیلی از محصولات دیگر، نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد که در این نقد و آنالیز به طور خلاصه به مرور آنها می پردازیم.

27 بهمن 1401

سریال اقتباسی توم ریدر به وسیله آمازون و فیبی والر ساخته می گردد

طبق تازهترین گزارش های منتشر شده، سریال تازه توم ریدر (Tomb Raider) در حال حاضر به وسیله خالق سریال Fleabag و ستاره ی آن یعنی فیبی والر بریج (Phoebe Waller-Bridge) در دست ساخت است.

15 بهمن 1401

آخرین آرزوی گربۀ چکمه پوش؛ شاهکار تازه از گربۀ پانصد ساله!

فیلم آخرین آرزوی گربۀ چکمه پوش (Puss in Boots: The Last Wish) یکی از بهترین انیمیشن های سال 2022 است که با داستان پرکشش و صحنه های خنده دار فراوانش می تواند همۀ مخاطبان را با هر سن و سالی راضی کند.

21 دی 1401

کارآگاه لوتر به شبکه چهار می آید

تهران (پانا) - سریال خارجی کارآگاه لوتر از پنجشنبه 28 بهمن روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

30 اردیبهشت 1401

بروس ویلیس به دلیل ابتلا به بیماری زبان پریشی دیگر قادر به ادامه فعالیت به عنوان بازیگر نخواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، دمی مور، همسر سابق بروس ویلیس در صفحه اینستاگرام خود از ابتلای این بازیگر به بیماری خبر داد و گفت به همین دلیل او ناگزیر است حرفه بازیگری را کنار بگذارد.

30 اردیبهشت 1401

لو رفتن راز زیبایی مصنوعی چشم های سارا و نیکا !

خبرنگاران: سارا و نیکا عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کردند که نشان می دهد چشم های زیبایشان با فیلتر زیبایی دارد و حالت گربه ای به خود می گیرد وگرنه ساده است.

18 بهمن 1400

چتر موسسات دلالی بر سر انتخاب بازیگران

برخی موسسات با دریافت مبالغی از علاقمندان بازیگری، آن ها را برای حضور در فیلم ها به تهیه کنندگان معرفی می کنند.

8 آذر 1400

هاوک آی؛ کیت بیشاپ در سریال تازه مارول کیست؟

کیت بیشاپ نام رمز هاوک آی را در کمیک های مارول، از کلینت بارتون گرفت و این استاد کماندار رسما لباس ابرقهرمانی خود را در سریال هاوک آی دیزنی پلاس، به کیت منتقل می نماید. اما کیت در ابتدا چگونه در کمیک ها نام و نام و رسم هاوک آی به دست آورد؟

17 مهر 1400

مسعود روشن پژوه: تلویزیون را نمی بخشم

مسعود روشن پژوه ـ مجری قدیمی تلویزیون ـ که اخیرا در برنامه مثبت صباهنگ رادیو صبا مشغول اجراست، درباره به کار گرفتن بازیگران و فوتبالیست ها در تلویزیون به اسم مجری و به تبع آن منزوی شدن مجریان باسابقه، توضیح داد: من تلویزیون را به علت وام گرفتن از موفقیت...

22 مرداد 1400

فصل 5 سریال چیزهای عجیب به احتمال زیاد ساخته می گردد

دیوید هاربر، ستاره سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) تلویحا گفت که فصل 5 این سریال فوق العاده هیجان انگیز نتفلیکس، ساخته می گردد.

30 تیر 1400

دفاعیات مدیر فیلم و سریال سیمافیلم از سریال های رمضانی

مدیرگروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم درباره کیفیت سریال های رمضانی امسال تأکید کرد: ما چنین احساسی نداریم که کیفیت این آثار پایین است و هنوز زود است که در این باره قضاوت شود.

27 اردیبهشت 1400

12 لباس مرد عنکبوتی در فیلم ها و سریال ها از بدترین تا بهترین

در این مقاله قصد داریم لباس های مرد عنکبوتی را در آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی آنالیز کنیم تا ببینیم چه لباسی طراحی بهتری داشته.

24 فروردین 1400

توضیحات تهیه کننده بچه مهندس درباره ابتلای مرحوم علی برقی به کرونا

تهران (پانا) - تهیه کننده بچه مهندس ابتلای مرحوم علی برقی به کرونا در سری جدید این سریال را نادرست خواند و یادآوری کرد این بازیگر تنها در فاز نخست این پروژه ایفای نقش کرده است.

24 اسفند 1399

دست خالی پلتفرم های نمایش فیلم در تعطیلات ، نمایش خانگی بدسرپرست است

رئیس انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدئوی آنلاین می گوید که معین نبودن تکلیف تولیدات داخلی در شبکه نمایش خانگی علت اصلی فقر محتوای ایرانی در این حوزه است.

3 دی 1399

خبرنگاران کاروان سریال سلمان فارسی راهی سمنان شد

تهران-خبرنگاران- فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در شهرک سینمایی نور به خاتمه رسید و ادامه فیلمبرداری این مجموعه در استان سمنان از سر گرفته می شود.

11 آذر 1399

28 مدل چوب لباسی ایستاده در طرح های مدرن و زیبا با قیمت مناسب

چوب لباسی یکی از وسایلی است که حضورش در هر خانه ای ضروری است. فرقی نمی کند که از مدل چوب لباسی ایستاده خوشتان بیاید یا از مدل های دیواری، در خرید این مدل ها نباید سهل انگاری کرده و به مدل های معمولی بسنده کنید. در این مطلب با نمونه هایی آشنا خواهید شد که...

27 آبان 1399

تظاهر به دانستن: چه اجباری ما را وادار به این همه دانستن می نماید؟!

در خصوص نویسنده ای فهرست آثار تحسین شده اش را جایی خوانده اید، کمی هم بیوگرافی اش را می دانید. آنگاه از شما می پرسند که آیا آن اثر درخشان را ایشان را خوانده اید؟

24 مهر 1399
تعداد: (26)