همایشها و نمایشگاه ها

تاجیکستان در حوزه اطلس شناسی آثار ارزشمندی داشت، افزایش کیفیت مطالعات ایران شناسی

گودرز رشتیانی در بازدید از غرفه تاجیکستان در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به خبرنگاران گفت: انتخاب خوبی بود که تاجیکستان به عنوان یک حوزه فرهنگی و تمدنی ایرانی به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه کتاب 1402 حضور داشت.

6 خرداد 1402

نقد و آنالیز لپتاپ TUF Dash F15؛ شیک، قدرتمند و مناسب گیمرها

لپتاپ TUF Dash F15 یکی از مدل های قدرتمند شرکت ایسوس در حوزه لپتاپ ها به شمار می رود. با این حال، این لپتاپ هم شبیه به خیلی از محصولات دیگر، نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد که در این نقد و آنالیز به طور خلاصه به مرور آنها می پردازیم.

27 بهمن 1401

مکس، اوت؛ ماشین اسپرت نیسان

نیسان همزمان با برگزاری یک نمایشگاه در ژاپن از یک کانسپت نو رونمایی کرد. نام این کانسپت مکس-اوت (Max-Out)است و ایده یک ماشین اسپرت الکتریکی را نمایش می دهد.

20 بهمن 1401

معرفی پلاستار تازه در خانه برفی

پلاستار، خودروساز سوئدی یک نمایندگی موقت فروش در فنلاند افتتاح نموده که کاملا از برف ساخته شده است. این خانه برفی در شهر رووانیمی در شمال فنلاند ساخته شده و حدود یک ماه برقرار است.

7 بهمن 1401

برگزاری رویداد فناورانه خودروهاى آینده در مهرماه 1401

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در یک نشست خبری از برگزاری یک همایش دو روزه برای ارائه توانمندی شرکت های دانش بنیان در زمینه خودروهای آینده اطلاع داد.

23 مهر 1401

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro خاموش نمی گردد!

در طی یک هفته، برندهای برتر حوزه تکنولوژی شامل سامسونگ، شیائومی، موتورولا، وان پلاس و لنوو، جدیدترین محصولات خود را به بازار معرفی کردند. برند لنوو در 18 آگوست 2022 یکی از جدیدترین محصولات خود به نام تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 را همراه با گوشی گیمینگ Legion Y70 معرفی...

2 شهریور 1401

برپایی 518 غرفه عرضه محصولات تولیدی هنرمندان صنایع دستی گیلان در طرح سالم سازی دریا

ایرنا/ براساس اخبار بدست آمده، برپایی 518 غرفه عرضه محصولات تولیدی هنرمندان صنایع دستی گیلان در طرح سالم سازی دریا صورت پذیرفت.

5 مرداد 1401

نمایشگاه صنایع دستی بلوچستان در خانه هنرمندان ایران برگزار می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نمایشگاه صنایع دستی بلوچستان در خانه هنرمندان ایران برگزار می گردد.

22 تیر 1401

نمایشگاه و کنفرانس راه آهن خاورمیانه

نمایشگاه راه آهن خاورمیانه هر ساله پیشگامان حوزه حمل و نقل را گردهم می آورد و بیش از هر رویداد دیگری، میزبان نمایندگان دولت های منطقه ای و بین المللی است. سال جاری هم قرار است این رویداد در تاریخ 17 تا 18 می 2022 (27 و 28 اردیبهشت 1401) در دبی برگزار گردد.

12 تیر 1401

نگاهی به اولین تبلت اپل (که آیپد نبود) و جهت طی شده تا امروز

اپل 35 درصد از بازار تبلت ها را در اختیار دارد و با فاصله زیادی رتبه اول را از آن خود نموده است. در رتبه دوم نام سامسونگ دیده می گردد که سهم بازار این شرکت به 18 درصد می رسد. اما در این میان، بسیاری از کاربران نمی دانند آیپد معرفی شده در سال 2010، اولین تبلت این...

2 تیر 1401

نمایشگاه تجهیزات فرودگاهی دبی

نمایشگاه تجهیزات فرودگاهی دبی بزرگترین رویداد سالانه دنیا در صنعت هواپیمایی است که از 27 اردیبهشت 1401 کار خود را شروع می نماید و تا 29 اردیبهشت ادامه دارد. این نمایشگاه در حال حاضر به بخشی پررنگی از صنعت فرودگاهی تبدیل شده است و در جهت شکل دهی آینده آن و...

1 تیر 1401

برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب ابوظبی در ماه میلادی جاری

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب ابوظبی در ماه میلادی جاری صورت می گیرد.

31 خرداد 1401

توسعه تعاملات مالی محور ملاقات سفیر ایران و رئیس اتاق تجارت تاجیکستان

در ملاقات سفیر جمهوری اسلامی ایران با رئیس اتاق تجارت و صنایع تاجیکستان توسعه همکاری های مالی و تجاری میان دو کشور مورد آنالیز نهاده شد.

7 خرداد 1401

آقداش ؛ روستایی به زیبایی گلیم های چند صدساله

یک کارشناس صنایع دستی گفت: علاقه مندی ساکنان روستای آقداش به گلیم بافی به نوعی تعصب برای آن ها تبدیل شده است درحالی که شغل اصلی مردم این روستا کشاورزی و دامداری است، اما 80 درصد معیشت مردمان آقداش از طریق گلیم بافی تامین می شود.

27 اردیبهشت 1401

گالری ساعت های جیبی در موزه مردم شناسی ارومیه مشاهده می گردد

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، گالری ساعت های جیبی در موزه مردم شناسی ارومیه مشاهده می گردد.

15 اردیبهشت 1401

آمادگی ایران برای بازگشایی مرزها به روی گردشگران خارجی

معاون گردشگری با اشاره به بازگشایی مرزهای کشور در ماه آینده به روی گردشگران خارجی، از نظارت دقیق بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تاسیسات گردشگری اطلاع داد.

5 اردیبهشت 1401

افزایش ده درصدی بلیت قطارهای تابستانی از امروز

بلیت قطارهای تابستانی از امروز با 10 درصد افزایش به متقاضیان عرضه می شود.

8 اسفند 1400

تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی با هدف توسعه فعالیت های فناورانه امضا می گردد

محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به فعالیت های اخیر این انجمن، گفت: روز گذشته سه شنبه(7 دی ماه) با محمدحسین ایمانی خوشخو، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور سیاستگذاری های کلان و توسعه فعالیت های فناورانه...

7 اسفند 1400

20 جاذبه گردشگری پربازدید در بلژیک

بلژیک یکی از کشورهای دیدنی اروپا است که سالانه با داشتن مکان های دیدنی و معماری شگفت انگیز و منحصربه فرد خود به یکی از مقاصد گردشگری دنیا تبدیل شده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با 20 جاذبه گردشگری پربازدید در این کشور زیبا آشنا شوید.

21 بهمن 1400

موزه ها با کتاب خانه های سیار کانون به روستا می فرایند

راه اندازی موزه سیار، حاصل همکاری مشترک کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی است تا دانش آموزان روستایی هم با فرهنگ و تاریخ خود آشنا شوند.

4 بهمن 1400
تعداد: (59)