نتایج ثبت نام متقاضیان مسکن ملی کی اعلام می گردد؟

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، وزیر راه و شهرسازی گفت: ضرورت دارد تا استان ها قبل از روزهای پایانی خردادماه نتایج پالایش را نهایی و اعلام نمایند تا بعد از اعلام نتایج، فرایند ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در اراضی تامین شده، شروع گردد.

نتایج ثبت نام متقاضیان مسکن ملی کی اعلام می گردد؟

بر اساس گزارش ایرنا، نشست آنالیز فرایند پیشرفت تامین اراضی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن امروز 8 خردادماه به ریاست رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان و مدیران عامل سازمان های و شرکت های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن در ساختمان دادمان برگزار گردید.

در این نشست، استان ها به شکل وبیناری در جلسه حضور یافتند و از فرایند تامین اراضی و پیشرفت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خود گزارش دادند.

در این جلسه اعلام شد که اراضی 2 میلیون و 800 هزار واحد طرح طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

زمان اعلام نتایج: سرانجام خرداد

وزیر راه و شهرسازی گفت: سرانجام خردادماه جلسه شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور برگزار می گردد. در این جلسه استان ها فرایند تامین اراضی، اجرا و پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن را گزارش می نمایند.

رستم قاسمی گفت: ضرورت دارد تا استان ها قبل از روزهای سرانجامی خردادماه نتایج پالایش را نهایی نموده و اعلام نمایند تا بعد از اعلام نتایج پالایش، فرایند ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در اراضی تامین شده، شروع گردد.

کلنگ زنی 440 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن

عضو کابینه دولت سیزدهم با یادآوری اینکه حدود 440 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن طی ماه های گذشته و در دولت سیزدهم کلنگ زنی شد، گفت: سیاست وزارت راه و شهرسازی توسعه کلان شهرها نیست، بلکه ساماندهی سرریز جمعیتی کلان شهرها در شهرهای نو است که این مورد باید در پالایش ها به وسیله سایر شهرها مدنظر قرار بگیرد.

وی توضیح داد: ضرورت دارد تا سازمان ملی زمین و مسکن با یاری اقتصادی به استان هایی که تامین اراضی نموده اند در اجرای فونداسیون یاری کند و استان ها نیز در این امر اهتمام لازم را داشته باشند.

8 میلیون مستاجر در کشور داریم

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی و مجموعه دولت برای ساخت واحدهای مسکونی اقشار کم عایدی مسئولیت دارد، شرح داد: در حال حاضر، حدود 8 میلیون مستاجر و 8 میلیون جوان در کشور وجود دارد که باید برای این اقشار واحدهای مسکونی مناسب فراوری و امکانی ایجاد گردد تا طرح نهضت ملی مسکن در استان احتیاج بخش عمده ای از متقاضیان را پاسخ بدهد.

رستم قاسمی اجرای طرح نهضت ملی مسکن را امکانی برای اشتغال زایی و ایجاد امید در کشور مطرح نمود و گفت: طرح نهضت ملی مسکن کاری جهادی و انقلابی است و ضرورت دارد تا با این رویکرد کارها انجام بگردد.

مصالح سیمان و فولاد در خدمت اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار می گیرد.

قاسمی وجود کارخانه های متعدد سیمان و فولاد در کشور را امکانی برای سرعت دادن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن مطرح نمود.

در این نشست بعلاوه محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی استان ها باید حداکثر تا سرانجام خردادماه پالایش نهایی ثبت نام متقاضیان را برای شرط چهارم که سابقه سکونت است انجام بدهند. با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن پروژه ای متقاضی محور است پالایش نهایی و اتصال متقاضیان به پروژه ها ضرورت دارد.

منبع: تجارت نیوز

به "نتایج ثبت نام متقاضیان مسکن ملی کی اعلام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج ثبت نام متقاضیان مسکن ملی کی اعلام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید