محور مهربانی ویژه برنامه هفته وحدت

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، تهران (پانا) - پاسداشت مقام و عظمت پیامبر اکرم(ص)، هفته وحدت و تبیین محبت و مهربانی از اهداف اصلی برنامهمحور مهربانیاز رادیو تهران است.

محور مهربانی ویژه برنامه هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ رضا صفری، تهیه نماینده ویژه برنامه هفته وحدت و همدلی از رادیو تهران گفت: ویژه برنامهمحور مهربانی کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که در قالب مجله رادیویی با موضوع هفته وحدت و با محور محبت و مهربانی پیامبر رحمت (ص) به مدت یک هفته از ساعت 22 روی آنتن رادیو تهران می رود.

وی با اشاره به اهداف اصلی برنامه اضافه کرد: پاسداشت مقام و عظمت پیامبر اکرم(ص)، هفته وحدت و تبیین محبت و مهربانی از اهداف اصلی برنامهمحور مهربانی است. با توجه به اتفاقات اخیر در جهان، بخشی از برنامه درباره هتک حرمت پیامبر(ص) و به لزوم تبیین این نکته که اسلام دین محبت است، می پردازد.

به گفته این تهیه نماینده؛ ویژه برنامهمحور مهربانی همراه با آیتم های متنوعی تقدیم حضور مخاطبان می گردد؛ همانند مرور اخلاق و آداب پیامبر اکرم(ص) از کتاب سنن النبی، قصه های مهربانی پیامبر بزرگ ، روایت میلاد و عظمت های آن، تبیین صندلی محبت در دین و مهربانی پیامبر اکرم(ص) برای تقریب مذاهب.

صفری با بیان دیگر بخش های برنامه اضافه کرد: روایت داستان هایی با موضوع میلاد پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) است، بخشکارشناسی برنامه به مهربانی پیامبر، آثار و برکات ایشان اختصاص یافته است و در بخشی با عنوانسنن النبی سیره ، آداب و اخلاق پیامبر اسلام(ص) مرور می گردد.

نویسنده و آیتم ساز رضا صفری، راوی مهدی رستمی و کارشناس مهدی امین فروغی عواملی هستند که با این برنامه همکاری می نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "محور مهربانی ویژه برنامه هفته وحدت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور مهربانی ویژه برنامه هفته وحدت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید