سرنوشت خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران چه می شود؟
به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، شرکت سامسونگ گفت: به تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش، پشتیبانی و تامین قطعات محصولات خود در بازار ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری به نقل از ایرنا، شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه ای با خاطر نشان کردن اینکه نهایت احترام را برای مصرف کنندگان خود در ایران قایل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است، شرح داد: با وجود تحولات اخیر و مسائل ایجاد شده در راستا تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری های خود است.
در این بیانیه آمده است: سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال های اخیر و با وجود همه تحولات، تغییر نکرده است.
این شرکت تاکید کرده است: با وجود همه مسائل، سامسونگ رسما اعلام می کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد؛ در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات در آینده نخواهند داشت.
پیش از این سیدعلیرضا موسوی مجد رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران در این باره گفته بود: پایین آوردن تابلوهای شرکت کره ای سامسونگ از مغازه ها چند وقتی است آغاز شده و در هفته های آینده نخستین محصولات جایگزین سامسونگ با برند سام وارد بازار می شود.
موسوی مجد اعلام نمود: مشتریان محصولات سامسونگ نگرانی نداشته باشند، زیرا خدمت گارانتی را تا 18 ماه پس از تاریخ نصب و خدمات پس از فروش را تا 10 سال پس از خرید دریافت خواهند کرد.
منبع: همشهری آنلاین