آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان

رضا رضایی امروز اول آبان ماه در آیین واگذاری 2514 واحد مسکن مهر به متقاضیان در خوزستان که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور، شاهد افتتاح واحدهای مسکن مهر و واگذاری گروهی زمین و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان بودیم.

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، وی اضافه کرد: امروز در سراسر کشور 40 هزار و 180 واحد مسکن مهر در 22 استان به متقاضیان واگذار شد و کار واگذاری مسکن مهر در هفت استان به اتمام رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان شرح داد: از این تعداد واحد، 2 هزار و 514 واحد در خوزستات به متقاضیان واگذار شد. آمار واگذاری به صورت تفکیکی در شهر آبادان 194 واحد، امیدیه 28 واحد، اهواز 176 واحد، باغملک 168 واحد، بندر امام 164 واحد، ماهشهر 955 واحد، بهبهان 78 واحد، خرمشهر 198 واحد، دزفول 162 واحد، سوسنگرد 114 واحد، شوش 73 واحد، شوشتر 171 واحد و مسجدسلیمان 36 واحد بوده است.

وی اضافه کرد: در طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان نیز متقاضیان حائز شرایط 28 هزار نفر هستند که مدارک 18 هزار نفر بارگزاری شده است و 6 هزار نفر نیز احراز شده اند.

رضایی گفت: از این تعداد، تا به امروز 2 هزار و 200 نفر آورده خود را به بانک ها واریز کرده اند و برای حدود 22 هزار نفر نیز زمین تخصیص داده شده است و همچنین برای 5 هزار نفر قرارداد منعقد شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید