500 میلیون تومان، پاداش یک ماه استفاده نکردن از گوشی هوشمند!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، زومیت نوشت: شاید رهاکردن گوشی و دوری از شبکه های اجتماعی و آثار آن به مدت یک ماه، خودش پاداش باشد؛ اما یکی از شرکت های فرانسوی میخواهد جایزه ویژه ای برای این کار در نظر بگیرد.

500 میلیون تومان، پاداش یک ماه استفاده نکردن از گوشی هوشمند!

یک شرکت فعال در حوزه لبنیات، در بیانیه ای اعلام نموده است که برای ورود به برنامه سم زدایی دیجیتال شرکت نمایندگان باید مقاله ای کوتاه بنویسند و شرح بدهند که چرا در زندگی خود به سم زدایی دیجیتالی احتیاج دارند و چگونه این کار با فلسفه برند سیگی تأثیر مثبتی بر آنان خواهد گذاشت.

شرکت نمایندگان موبایل خود را به مدت یک ماه در جعبه ای قفل می نمایند و درعوض از گوشی غیرهوشمند و سیم کارت اعتباری یک ماهه برای تماس و ارسال پیامک استفاده خواهند کرد.

سم زدایی دیجیتال سال ها است به عنوان عبارتی برای توصیف مزایای دوری از فضای آنلاین تبلیغ می گردد. اثرهای مضر استفاده طولانی مدت از گوشی، تبلت، کامپیوتر، تلویزیون و اتصال به فضای آنلاین، به صورت علمی اثبات شده است.

بعضی از شرکت ها از عبارت سم زدایی دیجیتال برای کسب عایدی استفاده می نمایند. این شرکت لبنیات آشکارا از این اصطلاح و مفهوم به عنوان کمپین بازاریابی بهره می برد. این شرکت به برندگان خود علاوه بر 10 هزار دلار پول نقد (حدود پانصد میلیون تومان)، سه ماه محصولات لبنی ارائه می دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "500 میلیون تومان، پاداش یک ماه استفاده نکردن از گوشی هوشمند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 میلیون تومان، پاداش یک ماه استفاده نکردن از گوشی هوشمند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید