گوا؛ منطقه ای ساحلی و مجذوب کننده در هند، تصاویر

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، ین منطقه یا بهتر بگم استان ، تشکیل شده از چندین شهر کوچک که در امتداد ساحل کشیده شده است.

گوا؛ منطقه ای ساحلی و مجذوب کننده در هند، تصاویر

دلایل زیادی برای جذب توریستان از سراسر جهان وجود دارد که می توان به سواحل زیبا و معماری های تاریخی و سنتی پرتغالی ها اشاره نمود.

اگر به دیگر نقاط هند سفری نموده باشید متوجه می شوید گوا به نسبت، شهر گران تری است ولی در مقایسه با دیگر نقاط جهان بسیار ارزانتر و خدمات بهتری در اختیار شما قرار می دهد.

چطور سفر به گوا در 5 روز را برنامه ریزی کنیم؟

هند یکی از کشورهای تاریخی و تماشای است که بین سواحل طلایی اقیانوس هند قرار گرفته است. در این کشور بیش از 32 اثر به ثبت رسیده در سازمان جهانی یونسکو وجود دارد و همین خود علتی شده تا مسافران زیادی هند را به اسم مقصد توریستی خود انتخاب نمایند.

با توجه به این که رضایت شما مسافران عزیز از مهمترین اولویت های کاری اش است، تمامی پروازهای این شهر با هواپیمای ایران ایر است.

توجه داشته باشید که برای خرید تور بمبئی-گوا ضروری است که اصل پاسپورتتان حداقل 6 ماه و 10 روز اعتبار داشته باشید.

گفتنی است که هر گونه ممنوعیت خروج از کشور و کنترل پاسپورت بر عهده خوده مسافر است.

کلیه ورودی های بر عهده مسافر است.

مدارک لازم برای اخذ ویزای هند: اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار | 2 قطعه عکس تمام رخ 5×5 تازه | مشخصات فردی | کپی شناسنامه (صفحه اول و دوم)

بچه ها زیر 2 سال هزینه خرید تورشان 900 هزار تومان می باشد.

در صورت درخواست ویزای الکترونیک (بدون انگشت نگاری با زمان اخذ 3 روز کاری) مبلغ 500 هزار تومان به ازای هر نفر به نرخ پکیج اضافه می گردد.

با توجه به این که این روزها در اینترنت تمامی اطلاعات مربوط به مقاصد توریستی و هتل هایی که در سفرتان به هند وجود دارد به طور تمام و کمال در اینترنت هست، اما گاهی بعضی از افراد دچار سردرگمی می شوند و احتیاج دارند تا فردی اطلاعات دقیق و مناسبی را در اختیارشان قرار بدهد.

بازدید از کلیسا گوا که به وسیله مهندسین پرتغالی ساخته شده و ساحل، بازدید از موزه هنرهای مسیحی و عبادتگاه های هندوی مهلسا و گشت کشتی

لیست جاذبه های توریستی گوا

باغ ادویه گوا | Tropical spice garden

کلیسای پانجیم | Panaji Church

کلیسای بوم ژیزوس (مقبره زاویر مقدس) | Basilica of Bom Jesus

آبشارهای دودساگار | Dudhsagar Falls

ساحل پالولم | Palolem Beach

ساحل باگا | Baga Beach

ساحل کالانگوت | Calangute Beach

ساحل آگوندا | Agonda Beach

ممکن است در گوا قیمت انواع هتل در طی فصل های مختلف تغییرات بزرگی را به خود ببیند. در طول فصل های گران و پرتوریست یا به اصطلاح High-season که توریستان زیادی از ساسر اروپا به این ناحیه سرازیر می شوند (از ماه نوامبر تا مارس و به طور عمده در طی هفته های منتهی به جشن کریسمس و سال نو)، هتل های گوا گاهی قیمت ها را تا دو و حتی سه برابر بالا می برند، با این وجود هنوز هم مشکل بتوان اتاق خالی پیدا کرد. بنابراین به یاد داشته باشید حتما قبل از سفر به این منطقه اقدام به رزرو آنلاین کنید. در طول ماه های آوریل و مه هم بیشتر توریستان داخلی از این منطقه تماشا می نمایند. و در نهایت از ماه های ژوئن تا اوت به علت بارش باران های شدید موسمی گوا به طور عمده خالی از توریست می گردد.

شرایط آب و هوایی که در اینجا ذکر می کنیم به طور میانگین برای مرکز گوآ یعنی پانجی در نظر گرفته شده است که در موقعیتی تقریبا داخلی تر واقع شده است، بنابراین ممکن است در نواحی ساحلی دمای هوا مقداری کمتر باشد. در طول فصل های پر توریست یعنی دسامبر تا آوریل هوا بسیار مطلوب است. اگرچه ممکن است حتی بدون بارش باران، نسبتا مرطوب باشد. ماه آوریل واقعا گرم است، و در ماه موسمی ژوئن بارش باران های شدید آغاز می گردد که تا اواسط ماه اوت (آگوست) ادامه دارد.

منبع: گردشبان

به "گوا؛ منطقه ای ساحلی و مجذوب کننده در هند، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوا؛ منطقه ای ساحلی و مجذوب کننده در هند، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید