کارمندان دولت برای کار با هوش مصنوعی آموزش می بینند

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، زومیت نوشت: کارمندان دولتی آمریکا در استان کالیفرنیا برای استفاده از هوش مصنوعی مولد آموزش خواهند دید.

کارمندان دولت برای کار با هوش مصنوعی آموزش می بینند

بر اساس بیانیه رسمی استان کالیفرنیا، گوین نیوسام، فرماندار این استان، بر اهمیت پیشروی مردم در هوش مصنوعی مولد (GenAI) با کسب مهارت های تازه و آشنایی با فناوری نوظهور تأکید نموده است.

پیشنهادی وجود دارد که ساکنان کالیفرنیا باید به فرصت های آموزشی و تمرینی در GenAI دسترسی داشته باشند. گوین نیوسام می گوید: آموزش هایی برای حمایت از نیروی کار دولت استانی کالیفرنیا و آماده شدن برای نسل بعدی مهارت های مورد احتیاج برای رشد در اقتصاد هوش مصنوعی مولد در نظر گرفته شده است. سازمان ها، آموزش هایی را برای کارکنان استانی دولت ارائه خواهند کرد تا از هوش مصنوعی مولد که مورد تأیید دولت است برای دستیابی به پیامدهای عادلانه استفاده نمایند.

فرماندار کالیفرنیا اعلام کرد که این کار لازم است. این آموزش ها با توجه به تأثیر اشتغال زایی قابل توجهی که به وسیله گزارش های اخیر در هوش مصنوعی مولد مشاهده شده، انجام می گردد.

این گزارش به پیش بینی گلدمن ساکس اشاره نمود و نشان داد که انتظار می رود GenAI بر 300 میلیون شغل در سراسر دنیا تأثیر بگذارد، علی رغم افزایش بهره وری و فوایدی که انتظار می رود داشته باشد.

نیوسام گفت استان باید در آموزش و حمایت از کارگران پا پیش بگذارد و به آن ها اجازه دهد در اقتصاد هوش مصنوعی جایی داشته باشند. باید تقاضا برای تشکیل و استخدام کسب وکارها در کالیفرنیا ایجاد گردد. او اعلام کرد که آموزش GenAI باید از مراکز آموزش عالی شروع گردد.

گزارش های متعددی در خصوص تأثیر بالقوه هوش مصنوعی بر مشاغل در اقتصاد دنیای منتشر شده است. در 12 جولای (12 تیر)، سازمان توسعه و همکاری مالی (OECD) در گزارشی مشاغلی را که بیشتر در معرض خطر هوش مصنوعی قرار دارند، معرفی کرد.

این تحقیق شغل های یقه سفید را که احتیاج به مهارت بالا دارند به عنوان مشاغلی که بیشتر در معرض هوش مصنوعی قرار دارند، عنوان می نماید.

به علاوه، حوزه هایی که با وجود هوش مصنوعی بیشترین پیشرفت را نشان می دهند، آن هایی هستند که احتیاجمند کارهای غیرتکراری و شناختی مانند ترتیب اطلاعات، به خاطر سپردن و سرعت ادراکی هستند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "کارمندان دولت برای کار با هوش مصنوعی آموزش می بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمندان دولت برای کار با هوش مصنوعی آموزش می بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید