مهلت ارسال طرح به نخستین رویداد ایده شو دانشجویی صنعت هسته ای تمدید شد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، مهلت ارسال طرح به نخستین رویداد ایده شو دانشجویی صنعت هسته ای کشور تا 20 اسفند 1400 تمدید شد.

مهلت ارسال طرح به نخستین رویداد ایده شو دانشجویی صنعت هسته ای تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ سفر و گردشگری به نقل از روابط عمومی سازمان انرژی اتمی، نخستین رویداد ایده شو دانشجویی صنعت هسته ای با محورهای کاربرد پرتوها در صنعت، سلامت، کشاورزی و محیط زیست، فناوری لیزر و پلاسما، تجهیزات فناوری و مواد مورد احتیاج صنعت هسته ای و تجهیزات و سامانه های پرتودهی به وسیله مرکز فناوری و نواوری رسا در سازمان انرژی اتمی ایران برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند تا 20 اسفند 1400 طرح خود را به نشانی [email protected] ارسال نمایند. به نفرات برتر این رویداد جوایز نقدی اعطا می گردد و در صورتی که طرحی امتیاز لازم را کسب کند برای شتابدهی و جذب سرمایه گذار و واگذاری فضای استقرار در مرکز نیز پذیرش می گردد.

مرکز فناوری و نوآوری رسا به منظور حمایت از کسب وکارهای فناورانه در صنعت هسته ای، تجاری سازی ایده های مبتنی بر دانش هسته ای و توانمندسازی نیروی انسانی کارآفرین و نوآور، در چارچوب مأموریت های پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای در سازمان انرژی اتمی، فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1399 شروع نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مهلت ارسال طرح به نخستین رویداد ایده شو دانشجویی صنعت هسته ای تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال طرح به نخستین رویداد ایده شو دانشجویی صنعت هسته ای تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید