خرید در توییتر امکان پذیر می گردد
به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، قابلیت تازه توییتر این است که خرید در پخش زنده را برای مخاطبان فراهم می نماید.

گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، به نقل از ubergizmo، در بخش هایی از دنیا، مانند آسیا، فروش و تبلیغات محصولات به وسیله پخش زنده در واقع یک فعالیت بسیار محبوب است. اینجا جایی است که فروشنده با مشتریان تعامل دارد. فروشندگان در خصوص یک محصول صحبت می نمایند، آن را نشان می دهند و سپس آن را می فروشند.
توییتر امیدوار است از محبوبیت چنین فعالیت هایی سود ببرد، زیرا این شرکت اعلام نموده است که آن ها در حال آزمایش ویژگی خرید در پخش زنده هستند. این بدان معناست که به جای اینکه فروشنده مجبور باشد از یک پلتفرم جداگانه برای فروش استفاده کند توییتر بنر هایی در پخش زنده قرار می دهد تا مشتریانی که به یک محصول علاقه مند هستند، بتوانند روی آن کلیک نمایند و محصول مورد نظر خود را بخرند.
به گفته توییتر مردم به طور طبیعی در طول رویداد های مهم به توییتر می آیند. پخش زنده در توییتر به کسب وکار ها این قدرت را می دهد تا با تأثیرگذارترین هواداران خود تعامل داشته باشند. این شرکت تست خرید زنده خود را با همکاری Walmart در 28 نوامبر 2021 در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی شروع خواهد نمود. این رویداد به وسیله خواننده و ترانه سرا جیسون درولو برگزار می گردد که وسایل الکترونیکی مختلف، کالا های خانگی، لباس و موارد دیگر را به نمایش می گذارد.
بیشتر بخوانید
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان