تیزر فیلم بین المللی نو پیمان معادی؛ کشتی گیر ایرانی پناهنده

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، پیمان معادی که پیش از این در چندین پروژه بین المللی حضور داشته، نقش اصلی این فیلم را ایفا می نماید و مارال نصیری، اردلان اسماعیلی و بیون الگرد دیگر بازیگران فیلم سینمایی دشمن هستند.

تیزر فیلم بین المللی نو پیمان معادی؛ کشتی گیر ایرانی پناهنده

تیزر فیلم سینمایی دشمن ساخته میلا عالمی با بازی پیمان معادی در نقش اصلی منتشر شد. به گزارش ورایتی، کمپانی فرانسوی Indie Sales پخش بین المللی فیلم دشمن را بر عهده گرفته که نخستین نمایش جهانی خود را در بخش پانورامای هفتاد و سومین جشنواره فیلم برلین تجربه خواهد نمود.

این فیلم که محصول کشور سوئد است، داستان زندگی ایمان و خانواده اش را روایت می نماید که در پی شایعه ای ویرانگر مجبور به فرار از ایران شده اند. آن ها به عنوان پناهنده در نهایت به هتلی در شمال سوئد می روند. ایمان با وجود احساس ناتوانی، سعی می نماید نقش خود را به عنوان پدرسالار خانواده حفظ کند و برای افزایش شانس پناهندگی، عهد خود را با همسرش زیر پا می گذارد و به باشگاه کشتی محلی می پیوندد. با آغاز دوباره شایعات، ترس و استیصال ایمان آغاز می گردد.

پیمان معادی که پیش از این در چندین پروژه بین المللی حضور داشته، نقش اصلی این فیلم را ایفا می نماید و مارال نصیری، اردلان اسماعیلی و بیون الگرد دیگر بازیگران فیلم سینمایی دشمن هستند. فیلم سینمایی دشمن از تاریخ 31 مارس (11 فرودین 1402) در سوئد اکران می گردد.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیومنبع: فرادید

به "تیزر فیلم بین المللی نو پیمان معادی؛ کشتی گیر ایرانی پناهنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزر فیلم بین المللی نو پیمان معادی؛ کشتی گیر ایرانی پناهنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید