تصادف زنجیره ای مرگبار در اتوبان امام علی (ع)

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک تن در پی وقوع تصادف زنجیره ای در بزرگراه امام علی (ع) خبرداد.سید جلال ملکی در مصاحبه با ایسنا، درباره جزئیات وقوع این حادثه اظهارکرد: در ساعت 23:05 شب گذشته یک مورد حادثه تصادف زنجیره ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) حوالی مشیریه به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از اعلام این حادثه دو ایستگاه آتش نشانی از دو مسیر متفاوت به محل اعزام شدند.

تصادف زنجیره ای مرگبار در اتوبان امام علی (ع)

ملکی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که هشت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه سواری پژو پارس، سواری پراید، سواری پژو 405، موتورسیکلت و ... به هنگام حرکت در مسیر با یکدیگر برخورد نموده اند.

وی ادامه داد: آنالیز های اولیه حاکی از آن بود که ابتدا موتورسیکلت به زمین برخورد نموده و بعضی از خودرو ها نیز با هم برخورد کردند و تعدادی برای اینکه به خودرو ها نزنند به سمت نیوجرسی های اطراف رفته بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهارکرد: آتش نشانان بلافاصله ایمن سازی های لازم را شروع نموده و راکب موتورسیکلت را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنالیز علائم حیاتی وی نشان داد که او جان خود را از دست داده است. بعلاوه یک زن از سرنشینان یکی از خودرو ها نیز دچار مصدومیت شده بود.

ملکی در انتها اظهار کرد: آتش نشانان محل حادثه را ایمن سازی نموده و پس انتقال خودرو ها به محلی امن، محل حادثه را برای آنالیز دقیق دلیل حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل دادند. ساعت 2:10 بامداد روز سه شنبه 10 آبان این عملیات به انتها رسید و آتش نشانان به ایستگاه های خود بازگشتند.

منبع: فرارو

به "تصادف زنجیره ای مرگبار در اتوبان امام علی (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای مرگبار در اتوبان امام علی (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید