والیبال

سوپرمن نو والیبال ایران کیست؟

قبل از آغاز رقابت های المپیک توکیو بود که امیرحسین اسفندیار از فرم خوب خود فاصله گرفت و این ناامیدی به وجود آمد که شاید او نتواند به همان ستاره ای تبدیل گردد که طرفداران والیبال انتظارش را دارند. بازیکنی که در رقابت های قهرمانی جوانان جهان نام خود را...

31 تیر 1401

مقابل روس ها بهتر بازی خواهیم کرد، بازی با ژاپن فراموش گردد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در نخستین ملاقات خود در لیگ ملت های والیبال با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد.

15 تیر 1400

تست کرونای 4عضو تیم ملی والیبال ساحلی ایران مثبت اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر با اعلام خبر تعطیلی اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی که به میزبانی شهرستان بندرخمیر در حال برگزاری بود، گفت: پس از انجام 31 مورد تست pcr و 19 مورد تست تشخیص سریع کووید 19 از بازیکنان و مربیان و اعضای...

5 اسفند 1399

پیروزی سپاهان مقابل شهرداری گنبد، صعود موقت به صدر

به گزارش خبرنگاران، هفته هجدهم سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال امروز (یکشنبه) از ساعت 11 آغاز به کار کرد.

21 بهمن 1399

حضور 83 تیم از 36 کشور دنیا در تور دنیای والیبال ساحلی کیش

مهلت ثبت نام تیم های داوطلب شرکت در تور جهانی سه ستاره کیش به پایان رسید و 83 تیم از 36 کشور جهان اعلام آمادگی کردند که نسبت به سال گذشته تعداد کشورهای ثبت نام کننده افزایش 50 درصدی دارد.

3 فروردین 1399

داستان ادامه دار تکذیب ها در والیبال، امیرحسینی: در سایپا می مانم

به گزارش خبرنگاران، در حالی که خبرهایی مبنی بر جدایی امیرحسینی از تیم والیبال سایپا به گوش می رسد این بازیکن در تبادل نظر با خبرنگاران، جدایی اش از تیم سایپا را تکذیب کرد و گفت: خیر؛ چنین خبری صحت ندارد و در نیم فصل دوم با تیم سایپا هستم.

11 بهمن 1398

ارومیه به دومین برد رسید، شکست کاله در خانه مقابل شهرداری ورامین

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته چهارم رقابت های لیگ برتر امروز یکشنبه با برگزاری پنج دیدار برگزار گردید و در خاتمه تیم های شهرداری ورامین و شهرداری گنبد به پیروزی های ادامه دار خود ادامه دادند.

12 دی 1398

ترکیب تیم ملی والیبال ایران معین شد، موسوی غایب ایران در هفته اول

به گزارش خبرنگاران، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی والیبال در سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه های متفاوت و در سه هفته برگزار می گردد.

11 آذر 1398

وطن پرست: پیش بینی می شد کار راحتی برابر تونس داشته باشیم ، ادامه روند جوان گرایی خوب است

کارشناس والیبال کشورمان گفت: همان طور که انتظار می رفت تیم تونس را شکس دادیم و بازیکنان جوان به خوبی خودشان را نشان دادند.

28 آبان 1398

کولاکوویچ: از بازی با برزیل لذت بردیم، بازیکنانم خسته هستند

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در جام جهانی با نتیجه 3 بر یک مقابل برزیل تیم بدون بدون شکست مسابقات شکست خورد.

21 آبان 1398