کولاکوویچ: از بازی با برزیل لذت بردیم، بازیکنانم خسته هستند

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در جام جهانی با نتیجه 3 بر یک مقابل برزیل تیم بدون بدون شکست مسابقات شکست خورد.

کولاکوویچ: از بازی با برزیل لذت بردیم، بازیکنانم خسته هستند

ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از بازی گفت: همواره از بازی با تیم ملی والیبال برزیل لذت می بریم زیرا آنها بهترین تیم در دنیا هستند. درباره نتیجه باید بگویم در طول مسابقه عملکرد خوبی داشتیم. گرچه در این بازی ما با بازیکنان جوان تر خودمان در کنار با تجربه ها بازی کردیم. امروز می توانستیم مقابل برزیل برنده شویم ولی افسوس که این اتفاق رخ نداد. این برد برایمان مهم بود. برای اعتماد به نفسمان اهمیت داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی قابل قبولی مقابل برزیل انجام دادیم. بازی امروز را باختیم به این دلیل که احتیاج به تجربه بیش تر در بازیکنان داشتیم. بازیکنان در دقایق خاتمهی دچار کاهش انرژی و قدرت شدند چرا که آنها سه الی چهار بازی متوالی داشتند. در خاتمه به تیم ملی برزیل تبریک می گویم و برای آنها تا خاتمه تونرمنت آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره عملکرد ایران در ادامه تورنمنت گفت: ابتدا باید بگویم فصلی طولانی و سخت پیش رو داشتیم. چون در ابتدای مسابقات از آوریل با 14- 16 بازیکن کار را شروع کردیم و بازی هایی را در لیگ ملت ها، فینال لیگ ملت ها و سپس راه یابی به المپیک توکیو و قهرمانی آسیا دنبال کردیم و اکنون به اینجا رسیدیم. و این دوره زمانی برای ما بسیار سخت بود. بسیاری از بازیکنانمان خسته هستند و تعدادی دچار مصدومیت شده اند، مانند قائمی.

کولاکوویچ ادامه داد: باید بگویم هدفمان این است که باید بازیکنان را از نظر جسمی و ذهنی سالم به باشگاه هایشان برسانیم. بعضی از بازیکنان جوانمان خوب بازی کردند و در این جام با تیم های قدرتمند بازی می کنیم و از این بازی ها لذت می بریم. از بازیکنان جوان و بعضی با تجربه ها در دوره های بعدی استفاده می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کولاکوویچ: از بازی با برزیل لذت بردیم، بازیکنانم خسته هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: از بازی با برزیل لذت بردیم، بازیکنانم خسته هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید