صعود لورکوزن و المپیاکوس و نیمه کاره ماندن دیدار گالاتاسرای و یووه، ترمز باواریایی ها خاتمه کشیده شد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، خبرنگاران: در شب راه یابی تیم های بایرلورکوزن آلمان و المپیاکوس یونان به جمع 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، نوار پیروزی های متوالی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها قطع شد.

صعود لورکوزن و المپیاکوس و نیمه کاره ماندن دیدار گالاتاسرای و یووه، ترمز باواریایی ها خاتمه کشیده شد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، در آخرین دور از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه شنبه) 7 دیدار در گروه های یک تا 4 برگزار گشت. در این دیدارها نتایج به شرح زیر رقم خورد:

گروه A

در گروه A تیم منچستریونایتد انگلیس که پیش از این صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مسجل کرده بود در ورزشگاه اولدترافورد با یک گل از سد شاختار دونتسک اوکراین گذاشت که تک گل این دیدار را فیل جونز در دقیقه 67 به ثمر رساند. این نتیجه لطف بزرگی در حق بایرلورکوزن آلمان بود که در دیگر بازی این گروه با یک گل در خانه رئال سوسیه داد اسپانیا پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت. عمر توپراک در دقیقه 49 این گل را به ثمر رساند.

در گروه A منچستریونایتد با 14 امتیاز به عنوان صدرنشین و بایرلورکوزن با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و شاختار دونتسک اوکراین هم با 8 امتیاز بالاتر از رئال سوسیه داد یک امتیازی به لیگ اروپا راه پیدا کرد.

گروه B

در گروه دوم رئال مادرید اسپانیا که پیش از این صعود خود به عنوان صدرنشین گروه را مسجل کرده بود، در خانه تیم کپنهاگن با نتیجه 2 بر صفر به فزونی دست پیدا کرد که لوکا مودریچ در دقیقه 25 و کریستیانو رونالدو در دقیقه 48 گل های این بازی را به ثمر رساندند. ضمن اینکه رونالدو در این بازی در دقیقه 89 یک پنالتی را به هدر داد. رئال با این پیروزی 16 امتیازی شد و جایگاه خود در صدر جدول گروه B را تثبیت کرد.

دیگر بازی این گروه که بازی بسیار حساسی میان تیم های گالاتاسرای و یوونتوس بود به خاطر شرایط بد جوی در استانبول نیمه کاره ماند و به ساعت 16:30 امروز به وقت تهران موکول شد. بارش برف سنگین در استانبول ترکیه باعث شد این بازی تا دقیقه 32 ادامه پیدا کند و با نظر داور بازیکنان 2 تیم از زمین خارج شدند.

در جدول این گروه پس از رئال مادرید، یوونتوس با 6 امتیاز و تیم های گالاتاسرای و کپنهاگن هر 2 با 4 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده های دوم تا چهارم قرار دارند. یوونتوس در صورتی که از بازی امروز خود حتی یک تساوی هم بگیرد به دور بعد راه پیدا خواهد کرد.

گروه C

در گروه سوم رقابت ها، پاری سن ژرمن فرانسه که پیش از این صعودش را به عنوان صدرنشین قطعی کرده بود در خانه بنفیکای پرتغال تن به شکست 2 بر یک داد. لیما در دقیقه 45 و گایتان در دقیقه 58 برای بنفیکا گلزنی کردند و تک گل PSG را هم ادینسون کاوانی در دقیقه 37 به ثمر رساند.

بنفیکا با وجود این پیروزی نتوانست صعود کند چون در دیگر بازی این گروه المپیاکوس یونان در خانه اش برابر اندرلشت بلژیک با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و با توجه به نتایج بهتری که در بازی های رودررو با بنفیکا کسب کرده و همچنین تفاضل گل بهترش به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی شد.

در این گروه پس از پاری سن ژرمن 13 امتیازی، المپیاکوس و بنفیکا هر 2 با 10 امتیاز و اندرلشت با یک امتیاز به ترتیب دوم تا چهارم هستند. بنفیکا از این گروه به لیگ اروپا راه یافت.

گروه D

در گروه چهارم بایرن مونیخ آلمان، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در خانه خود برابر منچسترسیتی با نتیجه 3بر 2 تن به شکست داد هرچند این شکست باعث نشد باواریایی ها صدرجدول را از دست بدهند. توماس مولر در دقیقه 5 و ماریو گوتسه در دقیقه 12 برای بایرن گلزنی کردند و گل های من سیتی را هم داوید سیلوا در دقیقه 28، الکساندر کولاروف در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی و جیمز میلنر در دقیقه 62 به ثمر رساندند تا پس از 11 پیروزی متوالی در اروپا بایرن مونیخ سرانجام طعم شکست را بچشد. هر 2 تیم از پیش صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی مسجل کرده بودند .

در بازی دیگر این گروه تیم ویکتوریا پلژن جمهوری چک هم با نتیجه 2 بر یک از سد زسکا مسکو گذشت تا به عنوان تیم سوم گروه راهی رقابت های لیگ اروپا شود.

در جدول گروه D لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ مانند منچسترسیتی 15 امتیازی است اما به خاطر نتایج بهتری که در بازی های رودررو با این تیم کسب کرده است در صدر جدول واقع شده است و تیم های ویکتوریا پلژن و زسکا مسکو هم هر 2 با 3 امتیاز به ترتیب در رده های سوم و چهارم جای گرفته اند.

منبع: تسنیم

به "صعود لورکوزن و المپیاکوس و نیمه کاره ماندن دیدار گالاتاسرای و یووه، ترمز باواریایی ها خاتمه کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود لورکوزن و المپیاکوس و نیمه کاره ماندن دیدار گالاتاسرای و یووه، ترمز باواریایی ها خاتمه کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید