سوپرگل لیونل مسی به پاناما

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، قهرمان جام جهانی 2022، بامداد امروز آدینه در ملاقاتی تدارکاتی به مصاف پاناما رفت و در نهایت با رجحان دو بر صفر به کار خود خاتمه داد. این نخستین ملاقات آرژانتین پس از قهرمانی دراماتیک در جام جهانی قطر بود.

سوپرگل لیونل مسی به پاناما

بازی در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر استادیوم مومنتال شهر بوینس آیرس برگزار گردید. ملاقاتی که بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر برای خرید بلیت آن درخواست داده بودند تا رکوردی عجیب را به ثبت برسانند.

پیش از آغاز بازی و در مراسمی با حضور بازیکنان و بچه ها آنها، از جام قهرمانی آرژانتین رونمایی شده و مراسم آتش بازی برگزار گردید. جو فوق العاده طرفداران که برای دقایق طولانی به تشویق تیم ملی کشورشان پرداختند، موجب شد تا بعضی بازیکنان هچون مسی و مارتینز و بعلاوه لیونل اسکالونی سرمربی این تیم، در هنگام پخش سرود آرژانتین، اشک بریزند. البته جشن طرفداران آلبی سلسته، ساعت ها قبل از آغاز این بازی و در خیابان های شهر بوینس آیرس آغاز شده بود.

آرژانتین در ملاقات با گل های تیاگو آلامادا و لیونل مسی در دقایق 78 و 89 به فزونی رسید. مسی اسطوره فوتبال آرژانتین و دنیا گل خود را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ارمغان آورد و با این اوصاف تعداد گل های خود در دوران حرفه ایش را به عدد 800 رساند.

منبع: فرارو

به "سوپرگل لیونل مسی به پاناما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرگل لیونل مسی به پاناما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید