رستمی: لطفا به من فرصت دهید؛ جهان را سورپرایز می کنم

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم ایران گفت: من نمی دانم امتیاز مسابقات سوییس برایم محاسبه می گردد یا نه اما می خواهم همه به من یاری نمایند تا به المپیک بروم در غیر این صورت شاید وزنه برداری من تمام گردد.

رستمی: لطفا به من فرصت دهید؛ جهان را سورپرایز می کنم

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، کیانوش رستمی که در مسابقات وزنه برداری سوییس به سر می برد، گفتگویی را با سایت weightlifting house انجام داد.

رستمی در این گفت وگو درباره حضورش در این مسابقات گفت: من نمی دانم امتیاز این مسابقات به امتیازات من برای حضور در المپیک اضافه می گردد یا نه. من در مسابقات قهرمانی دنیا که در تایلند برگزار گردید، در مهار وزنه 180 کیلوگرم اوت شدم و این برای من خیلی بد بود. بسیار بد شانس بودم چون وقتی روی صحنه رفتم من را متوقف کردند و بدنم سرد شد.

او ادامه داد: من به این مسابقات آمده ام چون آخرین مسابقه در دوره دوم گزینشی های المپیک است و نیاز دارم در این مسابقه شرکت کنم. شاید فدراسیون دنیای امتیاز من را برای المپیک بپذیرد. من به دسته 96 کیلوگرم آمدم و می خواهم به المپیک بروم. همه زندگی من وزنه برداری است و برای المپیک تمرین می کنم. اگر به المپیک توکیو بروم، سومین المپیکی است که می توانم مدال بگیرم و این برای کلکسیون مدال هایم بسیار خوب است.

رستمی همچنین گفت: کوشش می کنم در المپیک های بیشتری شرکت کنم اما اگر نتوانم به این المپیک بروم، همه چیز در ذهن من تغییر می نماید و ممکن است وزنه برداری ام تمام گردد.

رستمی در پاسخ به این پرسش که یعنی خود را بازنشسته می نماید، پاسخ داد: بله چون نرفتن به المپیک من را بسیار ناراحت می نماید. من از رسانه ها، فدراسیون دنیای و همه می خواهم یاریم نمایند تا به المپیک بروم و این برای من بسیار مهم است.

وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش که چه مسئله ای در مسابقات قهرمانی دنیا پیش آمد، توضیح داد: من ابتدا می خواستم وزنه 180 کیلوگرم را بزنم اما بعد به 179 کیلوگرم کاهش دادم اما به من گفتند نمی توانم 179 کیلوگرم را بزنم و باید وزنه را افزایش بدهم. من 5 دقیقه روی صحنه بودم و این برای هر کسی اتفاق بدی است. در آن مسابقات آماده بودم. همچنین حتی برای وزنه 195کیلوگرم در یک ضرب هم آماده بودم.

رستمی در ادامه درخواست کرد به او فرصت داده گردد و گفت: لطفا به من فرصت دهید. من می توانم به المپیک بروم. اسم من دیر برای مسابقات سوییس ارسال شد و این همه چیز را برایم تغییر داد. 20 روز است که نتوانسته ام برای این مسابقات خوب بخوابم. در تمام عمرم دوپینگ نکردم و پاک هستم چرا می خواهند یک وزنه بردار پاک را ناامید نمایند؟ لطفا فقط به من یاری کنید. اگر به من امتیاز المپیک داده گردد همه مردم دنیا را سورپرایز خواهم کرد.

رستمی در خصوص رقابت با سهراب مرادی برای رفتن به المپیک نیز گفت: او مصدوم است اما اگر کاملا خوب گردد، با او رقابت می کنم. وقتی هم که 85 کیلوگرم بودیم همواره با مرادی رقابت می کردم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رستمی: لطفا به من فرصت دهید؛ جهان را سورپرایز می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستمی: لطفا به من فرصت دهید؛ جهان را سورپرایز می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید