خدمات سوپرمارکت خبرنگاران به شهرهای مختلف ایران می رود

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، خبرنگاران برای گسترش ارائه خدمات خود به سراسر ایران، امکان استفاده از سرویس سوپرمارکت خود را به تدریج در شهرهای دیگر ایران، به غیر از تهران هم فراهم می نماید. اکنون، کاربران شهرهای قم و قزوین هم علاوه بر تهران و کرج می توانند کالاهای سوپرمارکتی لازم خود را به صورت آنلاین از سوپرمارکت خبرنگاران سفارش دهند.

خدمات سوپرمارکت خبرنگاران به شهرهای مختلف ایران می رود

سوپرمارکت وبلاگ سفر و گردشگری برای همه ایران

کاربران با خرید از سوپرمارکت وبلاگ سفر و گردشگری می توانند این اطمینان را داشته باشند که در هر روز هفته و در هر ساعتی از شبانه روز به عظیمترین و متنوع ترین سوپرمارکت آنلاین ایران دسترسی دارند. در این هایپرمارکت عظیم انواع مختلف محصولات تند مصرف موجود است. همچنین سفارش ها در بازه زمانی دلخواه، توسط نیروهای آموزش دیده با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تحویل می گردد. انتخاب گسترده و دسترسی به محصولات مختلف خوراکی، بهداشتی و… با بهترین کیفیت، مزیتی است که کاربران وبلاگ سفر و گردشگری با خرید از بخش سوپرمارکت فروشگاه از آن بهره مند می شوند.

نکته مهم و قابل توجه برای خرید محصولات سوپرمارکتی در وبلاگ سفر و گردشگری دقت به نشان کامیون سبز رنگ کنار کالاهاست که نشان دهنده قابلیت ارسال سریع برای مشتری است. اکنون 6 بازه زمانی از 9 صبح تا 10 شب با اختلاف زمانی 2 ساعت برای تهران و کرج فعال است اما در خصوص شهرستان ها از جمله قم و قزوین، ارسال سفارش ها از ساعت 9 صبح تا 13 ظهر امکان پذیر است که در آینده ای نزدیک بازه های زمانی مختلف اضافه خواهد شد.

خرید از سوپرمارکت وبلاگ سفر و گردشگری چه مزایایی دارد؟

وبلاگ سفر و گردشگری با ارائه اقلام سوپرمارکتی در کوشش است تا خرید راحت و آسوده ای را برای همه ایران رقم بزند. اما مزیت های سرویس سوپرمارکت وبلاگ سفر و گردشگری چیست و چرا برای زندگی پر سرعت امروز که با شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا هم دست به گریبان است، توصیه می گردد؟

تنوع و گستردگی محصولات خوراکی و غیرخوراکی

هدف اصلی وبلاگ سفر و گردشگری برقراری دسترسی آسان و سریع افراد در همه نقاط کشور به تمامی کالاهای مصرفی و اساسی است. که در این راستا با قرار دادن طیف وسیعی از اقلام لازم مصرفی هر خانه، کاربران می توانند تمامی خریدهای روزانه، هفتگی و ماهانه خود را به راحتی از وبلاگ سفر و گردشگری انجام دهند.

مقرون به صرفه بودن تأمین کالاهای اساسی

علاوه بر این ها، سوپرمارکت وبلاگ سفر و گردشگری به صورت دوره ای تخفیف های شگفت انگیز سوپرمارکتی را در قالب جشنواره های مختلف به کاربران پیشنهاد می دهد. این جشنواره ها فرصت مناسبی برای خرید مقرون به صرفه و دسترسی آسان و سریع به احتیاجهای اساسی خانه و زندگی ست. کمپین های سر ماه برای تأمین اقلام مصرفی یک ماهه خانواده ها توصیه می گردد. همچنین جشنواره های وسط ماه برای تکمیل سبد محصولات لازم و اساسی، برای کاربرانی که میخواهند خریدهای ابتدای ماه خود را کامل نمایند گزینه بسیار مناسبی ست. علاوه بر این ها، سوپرمارکت وبلاگ سفر و گردشگری هر روز تخفیف های شگفت انگیز خود را در وب سایت و اپلیکیشن و همچنین پیامک و ایمیل به کاربران اطلاع رسانی می نماید. این تخفیف ها عموما روی کالاهای اساسی اعمال می گردد و کاربران میت وانند آیتم های ضروری خود را بهترین قیمت و از معتبرترین برندها خریداری نمایند.

اطمینان از کیفیت و تازگی کالاها

همه محصولات سوپرمارکتی وبلاگ سفر و گردشگری به تاریخ روز است تا کالاهای تازه با کیفیت مناسب برای مشتریان ارسال گردد و خاطره لذت بخشی را از خرید اینترنتی تجربه نمایند. اصالت کالاها یکی از ارزش های اساسی وبلاگ سفر و گردشگریست. این حساسیت درباره کالاهایی که ماهیت آسیب پذیرتری دارند بسیار بیشتر است.

قابلیت ارسال در زمان دلخواه

با خرید محصولات سوپرمارکتی از وبلاگ سفر و گردشگری، کاربران این امکان را دارند که زمان تحویل سفارش را به دلخواه انتخاب نمایند تا کالا در مناسب ترین زمان برایشان ارسال گردد. به عبارت دقیق تر، کاربران با خرید آنلاین از سوپرمارکت وبلاگ سفر و گردشگری نه تنها می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به خرید بروند، بلکه زمان تحویل سفارش هم به انتخاب خودشان انجام می گردد.

تحویل درب منزل

مزیت اصلی و عظیم خرید آنلاین، تحویل خریدها در مقصددلخواه کاربر است. سرویس سوپرمارکت وبلاگ سفر و گردشگری هم از این قابلیت برخوردار است و تمامی خریدهای سوپر مارکتی با رعایت نکات بهداشتی درب منزل به مشتریان تحویل داده می گردد تا در زمان دریافت سفارش، بتوانند کالاهای خریداری شده را آنالیز نمایند. گفتنیست که کالاهای سوپرمارکتی از جمله کالاهای فسادپذیر هستند و شامل رویه های بازگرداندن کالا نمی شوند.

آشنایی بیشتر با سوپرمارکت وبلاگ سفر و گردشگری

خرید اینترنتی زندگی های امروزی را ساده تر و در عین حال ایمن تر نموده است، به خصوص زمانی که مطمئن باشیم خریدمان مقرون به صرفه است و هر کالایی را که احتیاج داریم می توانیم به راحتی و با چند کلیک در یک فروشگاه پیدا کنیم. وبلاگ سفر و گردشگری هم با اضافه کردن اقلام سوپرمارکتی در کوشش است تا خرید راحت و آسوده ای را برای همه ایران رقم بزند. این سرویس در ابتدا فقط برای ساکنین شهر تهران و کرج قابل استفاده بود که اکنون برای شهرهای لواسان، اسلامشهر، شهر قدس، پردیس و البته شهروندان قزوین و قم هم در دسترس است.

وبلاگ سفر و گردشگری در کوشش است تا با ارائه سرویس های همه جانبه در کنار همه مردم ایران باشد و امیدوار است ساکنان شهرهای عظیم تا روستاهای کوچک ایران از برابری حداکثری در استفاده از این خدمات برخوردار باشند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "خدمات سوپرمارکت خبرنگاران به شهرهای مختلف ایران می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات سوپرمارکت خبرنگاران به شهرهای مختلف ایران می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید