اعطای نشان خادم المصطفی(ص) به همراه اول

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز دوشنبه 4 اسفندماه، در دومین آئین اعطای نشان جهانی خادم المصطفی (ص) که با حضور جمعی از چهره های علمی و مدیریتی کشور در سالن همایش های هتل همای تهران برگزار گشت، از خادمان عرصه علم و فناوری ایران که طی سالیان اخیر از این حوزه حمایت کرده اند، با اعطای لوح تقدیر و نشان جهانی خادم المصطفی (ص) تقدیر شد.

اعطای نشان خادم المصطفی(ص) به همراه اول

در بخشی از لوح تقدیر اعطایی به همراه اول خطاب به مدیرعامل این اپراتور آمده است: به رسم ادب و با کمال افتخار از این خیراندیشی شما با عنوان پیشگام نیکوکاری و وقف علم و فناوری با نهایت امتنان، تکریم و قدردانی می شود. امید است که به فضل الهی این اقدام خیر شما با همت و همگرایی سایر مسلمانان، بویژه نخبگان و دانشمندان، منجر به ایفای نقش مؤثر جهانی اسلام در توسعه علم و فناوری جهان شود و این تلاش مقدس به کاهش آلام بشریت و افزایش رفاه عمومی منتهی شود.

نشان خادم المصطفی (ص) در راستای تبیین و توسعه سنت حسنه وقف و به منظور ارج نهادن به همت عالی عاشقان حضرت مصطفی (ص) معرفی شده است.

تا به امروز جمع کثیری از نخبگان حوزه های علم، فناوری، فرهنگ و هنر به همراه علما و علاقه مندان به توسعه علم و فناوری، همچنین واقفین و خیرینی از دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان، سازمان ها و مؤسسات مختلف به جرگه خادمین حضرت مصطفی (ص) پیوسته اند که تحقق هر مسلمان حداقل یک سهم برای توسعه علم و فناوری در جهان اسلام را سبب شوند.

نشان خادم المصطفی در سطح بین الملل به ثبت رسیده است و قصد دارد از همّت والای واقفین علم و فناوری در سراسر گیتی، اراده ای واحد را به منظور تحقق اهداف عالی جایزه مصطفی منجر شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعطای نشان خادم المصطفی(ص) به همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای نشان خادم المصطفی(ص) به همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید