آیا مسکن بازهم گران می گردد؟

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، عضو کانون انبوه سازان گفت: مسکن یک کالای سرمایه ای و عمری است با توجه به افزایش قیمت ها این کالا نیز افزایش قیمت خواهد داشت.

آیا مسکن بازهم گران می گردد؟

به گزارش مهر، ایرج رهبر، عضو کانون انبوه سازان درخصوص افزایش قیمت مصالح و تأثیر آن روی ساخت و ساز ها گفت: انبوه ساز اصلی ترین کار ساخت وساز در هر شرایط است با توجه به افزایش قیمت ها دولت باید توافقاتی با انبوه سازان داشته باشد تا مسئله ساخت و ساز های مسکن ملی یا بافت های فرسوده رفع گردد.

وی دلیل افزایش قیمت مصالح را اینگونه اعلام کرد: افزایش قیمت مصالح بستگی به اقتصاد کلان کشور دارد با توجه به اینکه دلار روزانه قیمت گذاری می گردد و همه کالا ها نه تنها مصالح ساختمانی افزایش پیدا نموده است بنابراین دولت باید برای جلوگیری از این امر راهکاری بیاندیشد. به طور مثال دولت امتیازاتی به کارخانه های فولاد و سیمان و. دهد تا فراوری را افزایش دهند که هم کالا ها صادر گردد و هم برای ساخت مسکن در داخل هم مسئله ای ایجاد نگردد این بستگی به مدیریت مسؤولین در این حوزه دارد.

عضو کانون انبوه سازان از تأثیر افزایش قیمت مصالح بر بازار مسکن گفت: مسؤولین با انبوه سازان به توافق خواهند رسید، اما مردم هم آماده افزایش قیمت در بازار مسکن باشند چرا که مسکن یک کالای سرمایه ای و عمری است.

منبع: فرارو

به "آیا مسکن بازهم گران می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا مسکن بازهم گران می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید